Tempo investeste in educatie. Din nou.

Unul dintre cele mai elegante si mai bine dotate meeting roomuri din agentiile chic ale industriei de comunicare locale si-a deschis larg usa pentru niste musafiri speciali: studentii de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.
Dupa ce in iunie 2005 agentia a mizat pe educatie, plecind cu arme si bagaje la scoala extraordinara pe care o ofera Cannes Lions in fiecare an, acum, toamna, cind se numara bobocii, Tempo recidiveaza pozitiv.

La dispozitia studentilor nu se afla doar o sala de curs cu un design proaspat si reconfortant, ci si o baza de date impresionata (carti si cd-uri de specialitate) precum si instrumentarul necesar oricarui curs modern si interactiv: video, retroproiector, plasma, dvd.
Cursul de branding care are loc la Tempo in fiecare zi de vineri, e sustinut de Teodora Migdalovici, profesor asociat al FJSC si ambasador al Cannes Lions in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related