Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării lansează PR Arena

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării lansează PR Arena

Global Women in PR România, prima comunitate a celor cu o experiență de peste 10 ani în PR, anunță PR Arena prima sa inițiativă în domeniul educației, în cadrul unui parteneriat strategic cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) din cadrul Universității din București. PR Arena se desfășoară sub forma unei competiții între echipe de studenți din programele de licență și master ale FJSC, fiecare echipă urmând să rezolve un brief de PR, sub îndrumarea unui mentor din cadrul GWPR România.

Competiția urmează să se desfășoare pe parcursul a două zile, în perioada 18-19 aprilie. Prima zi este destinată lucrului în echipă, alături de un mentor, provocarea lansată studenților fiind de a găsi cele mai creative și eficiente soluții la problemele din brief. Mentorii, membri ai GWPR cu vastă experiență în industrie, vor lucra cot la cot cu studenții astfel încât să existe un transfer de know-how relevant și valoros pentru participanți. În cea de-a doua zi, fiecare echipă urmează să susțină o prezentare de maxim 10 minute în care să “vândă” cât mai profesionist și convingător soluțiile propuse, în fața unui juriu format din reprezentanți ai FJSC și GWPR.

Dincolo de experiența acumulată lucrând alături de profesionistele din industria de PR, studenții din echipele câștigătoare vor beneficia de acces gratuit la programele și întâlnirile lunare ale GWPR, ca parte a aceluiași parteneriat strategic cu Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC).

Mentorii primei ediții ai PR Arena fac parte din conducerea departamentelor de comunicare ale unor mari companii precum Lidl, Raiffeisen Bank, Unicredit Bank, Orange, Coca-Cola HBC și Michelin sau ale marilor agenții de PR din piață precum GMP PR, The Practice, Rogalski Damaschin PR sau DC Communications.

 

“PR Arena este o primă inițiativă dintr-un program mai amplu pe zona de educație, dedicat pregătirii viitoarei generații de profesioniști în domeniul relațiilor publice. Sunt încântată de parteneriatul cu FJSC pe care îl anunțăm azi și le mulțumesc pentru deschiderea și sprijinul de care beneficiem din partea lor. Numărul mare de înscrieri ca mentori din rândul membrelor asociației este încă o dovadă a faptului că o astfel de inițiativă este binevenită. Pentru mine, este un semn clar al maturității industriei, mai ales a aripii feminine – dacă pot să spun așa – care își dorește să transmită tinerei generații din cunoștințele și experiența practică acumulată în cadrul unor programe de educație non-formală, cum este și acesta.

Ne gândim și la alte inițiative, poate și într-o zonă de educație mai formală, mizând pe sprijinul membrelor GWPR, dar și al altor profesioniști din industrii conexe”, a spus Ana-Maria Diceanu, Președinte și co-fondator GWPR România.

 

“Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) și-a deschis porțile către colaborarea cu industria cu mulți ani în urmă, încurajând profesioniștii din media, din advertising și relații publice să vină să împărtășească din experiența lor profesională studenților. Vrem să intensificăm aceste colaborări și suntem deschiși oricăror parteneri instituționali și proiecte care permit studenților contactul direct cu mediul de afaceri, cu provocările reale ale profesiei și industriilor pentru care se pregătesc.

Ne dorim să facem din acest proiect PR Arena cu GWPR România o inițiativă anuală, care să permită studenților să aibă acces la experiența unor profesioniști cu peste zece ani de experiență în domeniu dar și la alte oportunități de dezvoltare precum cursuri, întâlniri cu experți din afară țării sau, de ce nu, internship-uri oferite în departamentele de comunicare sau agenții conduse de membrele GWPR” a declarat Lector univ. dr. Anamaria Nicola, decan FJSC.

 

Lansată în iunie 2018 și având peste 70 de membre, GWPR România este prima comunitate a profesionistelor cu o experiență de peste 10 ani în PR, care își propune să consolideze reputația industriei, să contribuie la educarea tinerei generații și să ofere interacțiuni cu rețeaua globală de profesioniști. Un alt obiectiv este acela de a susține ascensiunea profesionistelor din industrie în board-ul de conducere al companiilor.

Membrii fondatori ai asociației sunt: Lidia Solomon (Honeywell); Dana Oancea (Forum for International Communications), Irina-Ileana Ionescu (Coca-Cola Hellenic Bottling Company), Cristina Hanganu (Lidl România), Corina Vasile (Raiffeisen Bank), Ioana Mănoiu (GMP PR), Crenguta Roșu (DC Communications), Cristina Popescu (Danone), Gabriela Lungu (WINGS Creative Leadership Lab), Anca Ungureanu (UniCredit Bank), Irina Roncea (Golin), Oana Mateescu (Ursus Breweries), Ana Maria Diceanu (Brain4Strategy).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related