Headvertising semneaza campania "Oricine poate fi erou" pentru Discovery Channel

Dupa campania „Descopera eroul din tine”, Discovery Channel continua sa caute noi eroi locali prin intermediul campaniei "Oricine poate fi erou”, dezvoltata de Heardvertising, informeaza un comunicat Grayling.

Propunerile pentru povesti cu eroi locali vor fi inscrise de utilizatori in sectiunea "Eroi" de pe pagina de Facebook a Discovery Romania, pana pe 3 aprilie. Reprezentantii Discovery Networks vor selecta 10 proiecte care vor constitui subiectul cate unui scurtmetraj. Filmele realizate vor fi disponibile pe Facebook si vor fi difuzate in cadrul festivalului TIFF, dar si pe Discovery Channel in Romania. Filmul cu cel mai mare punctaj acordat de juriul TIFF, cumulat cu voturi primite pe Facebook, va fi premiat cu 3.000 EUR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related