Frank a realizat identitatea de brand si site-ul Lacerta Winery

Frank si Oxygen PR contribuie la intrarea pe piata romaneasca a brandului Lacerta Winery, informeaza comunicatul din partea Oxygen PR. Frank a contribuit la crearea identitatii de brand Lacerta, pentru care a realizat toate elementele vizuale, precum si site-ul companiei - www.lacertawinery.ro.

Reprezentativ pentru aceasta marca este simbolul soparlei care a inspirat design-ul specific si procesul de naming al brandului Lacerta. Imaginea soparlei prezenta pe ambalaj este realizata printr-o suprapunere ce imita la atingere pielea reptilei, se mentioneaza in comunicat.

 

"Numele a aparut in urma vizitei noastre la domeniul de la Dealu Mare, o podgorie spectaculoasa, arthitectura deosebita a conacului ce dateaza din 1901, oameni pasionati de arta vinului si … soparle. Se spune ca acestea din urma traiesc in zone unde recoltele si pamantul nu sunt fertilzate in mod artificial si am ales ca aceasta sa fie prima dintre calitatile promovate pentru noul brand premium. Soparla a ajuns astfel protagonista principala in identitatea de brand si chiar pe eticheta fiecarei sticle de vin imbuteliate cu grija de Lacerta. In acelasi timp, Lacerta duce cu gandul la italienescul “certa”, care denumeste o alegere sigura si buna”, informeaza Niki Riegler (Partener, Frank).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related