Dare Digital dupa iesirea de sub umbrela Frank. Ciprian Susanu: "Prioritatea e sa pastram volumul de business si sa ramanem profitabili, impreuna cu cresterea echipei"

Dare Digital dupa iesirea de sub umbrela Frank. Ciprian Susanu: "Prioritatea e sa pastram volumul de business si sa ramanem profitabili, impreuna cu cresterea echipei"

In 2014, Ciprian Susanu fonda, alaturi de grupul Frank, agentia Dare Digital. De atunci si pana in prezent, serviciile nu s-au schimbat mult: performance marketing, social media, SEO, Conversion Rate Optimization, branding. Ce s-a schimbat, insa, este ownershipul. Ciprian este acum actionar unic al agentiei si ne-a povestit cum a inceput si cum cum a ajuns aici. 

Ca parte din Frank, cea mai productiva perioada a agentiei fost in 2015, alaturi de clienti precum Johnnie Walker, Durex sau Aperol. A urmat apoi, alaturi de Onomatopy, un proces de rebranding si pozitionare pe piata ca agentie independenta de performance marketing, in care departamentul de creatie exista pentru a sustine performanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dare Digital

Dare Digital is a Romanian creative agency with an integrated approach to digital creativity and media performance.   We work as a core team extended to a system of more than 80 battle-tested... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related