Nielsen UK Top Advertiseri 2010: P&G ocupa locul 1, cu 203,9 milioane de lire investite in publicitate

Conform unui top lansat de firma Nielsen, dintre cele 100 de companii ale U.K. incluse in lista, mai mult de trei sferturi si-au marit cheltuielile destinate publicitatii in 2010, contrar predictiilor conform carora bugetele de marketing vor scadea (http://bit.ly/fy1pJU).

Pe primele trei locuri ale topului format de companii care au investit in campanii de advertising, se situeaza P&G( locul 1) urmata de British Sky Broadcasting (locul 2) luand locul lui Unilever U.K. (locul 3), dupa ce BSkyB si-a marit cheltuielile pana la 141.1 milioane de lire sterline fata de anul precedent (2009). Iar British Petroleum a urcat pe locul 9 al topului dupa ce aproape si-a dublat cheltuielile, atingand suma de 79.4 milioane lire sterline.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related