Contul de comunicare pentru Dove, Rexona, Clear si Axe de la Unilever, in portofoliul Image PR

In urma castigarii unui pitch, Image PR va furniza servicii de consultanta strategica in comunicare si va implementa concepte de comunicare pentru brandurile din divizia de ingrijire personala Unilever South Central Europe - Dove, Rexona, Clear si Axe, informeaza un comunicat al agentiei.

"Este o provocare extraordinara sa fim partenerul unei companii multinationale care are importante obiective de business si de comunicare pentru piata romaneasca. Parteneriatul cu Unilever a debutat acum doi ani - dupa un proces riguros de selectie, in urma caruia ne-a fost incredintata strategia de comunicare pentru doua categorii importante de produse, respectiv brand-urile de margarina Rama, Delma, Becel si inghetata Algida - si joaca un rol deosebit de important pentru echipa noastra. Gestionarea brand-urilor de ingrijire personala reprezinta o oportunitate extraordinara de a contribui la realizarea obiectivelor lor cu expertiza noastra strategica acumulata in proiecte dezvoltate pana in prezent pe categorii similare de clienti”, a declarat Iulia Tanase (Managing Partner, IMAGE PR).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related