Antena 2 are o noua identitate de brand si un nou slogan: "Vezi ce vorbesti!"

Odata cu implinirea a 4 ani de existenta, Antena 2 finalizeaza procesul de rebranding realizat impreuna cu Red Bee Londra, informeaza un comunicat emis de Antena 2. Lansarea noului brand a avut loc in cadrul emisiunii aniversare “Antena 2 la patru ace”.

Schimbarea de identitate a fost promovata prin intermediul unui teasing in mediul online prin videoclipuri si bannere pe site-uri atat din interiorul grupului Intact (a1.ro, antena3.ro, vdtonline.ro, revistafelicia.ro, totulredus.ro, euforia.tv) cat si din afara (miresici.ro, femeia.ro, parinti.com, mami.ro, libertatea.ro, unica.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Alexandra MArinescu
acum 8 ani
ala e un font in "antena" nici makar un logotip desenat special, ci un font free asa... de pe toate drumurile... o exprimare naiva, infantila... poate pentru un canal de copii era bun...
x x
acum 8 ani
Si noi in Romanica nu puteam sa facem niste mazgaleli de-alea? Cu 5 agentii de branding, din care vreo 2 multi-premiate international?

Ideea e buna, si stilul vizual e bine ales, dar executia lasa de dorit. Puteau sa apeleze la un ilustrator macar, in loc sa puna fonturi de-alea de amator luate free de pe net.

Sau... e un amatorism premeditat, si atunci sunt ei mult mai destepti ca noi.

Georgeic Joina
acum 8 ani
e cvasi-penibil faptul ca au apelat la agentii pentru asta.

de-asta ma face sa cred ca e premeditata, atunci sunt de-acord cu edgepixel, sunt mai destepti ca noi.