Spatiile publicitare de pe 10 site-uri INTACT Interactive - vandute exclusiv de Q2M

Din data de 1 februarie 2011, Q2M vinde spatiile publicitare de pe 10 site-uri din portofoliul INTACT Interactive (compania new media a Intact Media Group): A1.ro, Antena3.ro, Antena2.tv, Antenai.ro, Euforia.tv, Financiarul.com, Sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro si vdtonline.ro, informeaza un comunicat Q2M.

In urma semnarii acestui parteneriat, Q2M se claseaza pe locul 3 in clasamentul regiilor de vanzari online din .ro, dupa criteriul 'suma vizitatorilor unici', avand 9 milioane de clienti unici insumati pentru cele 25 de site-uri din portofoliul sau care sunt masurate de SATI. In total, portofoliul Q2M contine 54 de site-uri.

In ceea ce priveste audienta, Q2M are un reach saptamanal de 14,6% in randul tuturor utilizatorilor de Internet contorizati SATI [784.000 de vizitatori unici deduplicati saptamanal, in cifre absolute].

Prin adaugarea in portofoliu a site-urilor A1.ro si Antena3.ro, Q2M devine lider pe segmentul Stiri generale in ceea ce priveste reach-ul, aceste site-uri totalizand, alaturi de REALITATEA.net si Cotidianul.ro, un reach saptamanal de 48,7%.

Pe segmentul Economie si finante, reach-ul Q2M este de 27% (audienta consolidata de 133.000 vizitatori unici deduplicati pe saptamana), obtinut datorita unor site-uri cu branduri cunoscute precum Sfin.ro, Financiarul.com, MONEY.ro [cu afiliati CodFiscal, Standard, Convertor si altii], IQads si SMARK. In portofoliul Q2M mai exista un portal din aceeasi categorie, recent adaugat in SATI si care va avea primele date despre performanta sa in cursul lunii februarie: Manager.ro [noul portal de business lansat de Fokus Digital Services cu sustinerea Rentrop&Straton].

Din punct de vedere calitativ, portofoliul Q2M arata astfel: 42,8% dintre vizitatori fac parte din categoriile sociale de top AB (manageri, profesionisti cu inalta educatie), in timp ce 39% dintre vizitatorii unici au educatie superioara, reach-ul saptamanal in randul acestor categorii de public fiind de aproape 17%, conform ultimului Studiu de Audienta SATI [valul din martie - august 2010].

In categoriile Business si Stiri generale, procentele publicului premium cresc: in cazul site-urilor de Business, 52% dintre vizitatori au studii superioare, 51% fac parte din categoriile de top AB, iar in cazul celor de Stiri generale, 42% studii superioare, 45% categoria AB.

Clasamentul regiilor pe segmentul Stiri generale, criteriul audienta, SATI – Studiul de audienta, perioada de masurare martie – august 2010 devine:

Clasamentul regiilor pe segmentul Economie si finante, criteriul audienta, SATI – Studiul de audienta, perioada de masurare martie – august 2010 arata acum astfel:

Portofoliul total al companiei Q2M, cuprinzand si site-urile care nu sunt contorizate de SATI, se gaseste la adresa: www.q2m.net/network.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related