Magazinele online de haine si magazinele electronice, in topul domeniilor promovate prin Google AdWords de sarbatori

Agentia de marketing online Today’s a monitorizat 3160 de site-uri cu campanii Adwords active si 1.066.000 de expresii indexate de Adwords Competitor Monitor & Research, in perioada 15 noiembire – 31 decembrie 2010, informeaza un comunicat Ginger PR.

Rezultatele arata ca sintagmele cel mai des folosite de catre advertiseri au fost „magazin electronice”, „oferte revelion”, „blender bucatarie”, „supraveghere video”, „magazin online de incaltaminte”.

„O parte dintre expresiile folosite de advertiseri erau oarecum firesti pentru aceasta perioada, cum ar fi ofertele de revelion sau electronicele. La acestea din urma, la finele anului sunt reduceri semnificative si se obisnuieste sa fie oferite drept cadou.Incaltamintea, desi nu este neaparat de sezon, a avut probabil un volum mai mare si datorita faptului ca in ultima perioada au aparut mai multe magazine online si au intrat curajos in piata.In acelasi timp, alarmele si supravegherea video inregistreaza in noiembrie-decembrie varf de sezon, ceea ce justifica si prezenta expresiei in Google AdWords “supraveghere video”, firmele dar si persoanele fizice cauta un mijloc de a-si asigura linistea in perioada cand lipsesc de la birou/acasa”, declara Marius Lazarescu (CEO Today’s si expert certificat Google AdWords).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related