Creativul Carl Le Blond prezideaza juriul AdPrint 2011

Juriul celei de-a 12-a competitii AdPrint, care se desfasoara intre 1 ianuarie si 1 martie 2011, va fi prezidat de Carl Le Blond (Deputy Executive Creative Director of Ogilvy Group CEE), care va face echipa cu Tony Strong (Copywriter, AMV BBDO London), informeaza un comunicat The Institute.

„Pentru fiecare festival pe care il organizam, dar mai ales pentru AdPrint, componenta juriului e foarte importanta; pentru ca o buna parte din valoarea festivalului e data de oamenii care aleg cele mai bune lucrari. Si cum printul are de partea are de partea sa istoria, am ales pentru juriul nostru publicitari care, cu siguranta, vor ramane cu lucrarile lor in istoria advertisingului”, declara Andrei Bortun (Presedinte AdPrint si Presedinte Millenium People).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristian Scurtu
acum 7 ani
Le Blond si Strong. ALLRIIIGHT!:)))
Alex Malaescu
acum 7 ani
Nu ca n-ai avea dreptate.


Related