KLM le-a oferit cadouri personalizate celor care au postat tweet-uri sau au dat check-in pe Foursquare in aeroport

"KLM are o surpriza pentru tine" - cam asa suna mesajul pe care l-au primit pasagerii KLM Royal Dutch Airlines care asteptau in aeroport si postau mesaje pe Foursquare sau Twitter despre zborul lor.

In luna noiembrie, KLM anunta intr-un comunicat ca isi propune sa isi mareasca numarul de fani si followers si sa le imbunatateasca experienta in social media. Cum? Pentru inceput, prin campania KLM Surprise.

Dupa ce identifica pasagerii pe Foursquare si pe Twitter, echipa KLM Surprise facea un research rapid in social media si alegea un cadou personalizat pentru fiecare pasager. Astfel, un fan al echipei de fotbal Philips Sport Vereniging Eindhoven (PSV) care mergea la New York a primit un ghid al orasului in care erau incercuite toate barurile in care putea vedea meciurile echipei. Un pahar de sampanie a ajuns la Perry, care urma sa isi sarbatoreasca ziua de nastere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related