
Articole care fac referire la Philips


Evoluția Connected TV (CTV) schimbă publicitatea. 64% dintre utilizatorii români de internet au Smart TV

„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024

Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management

Philips Avent lansează inițiativa Share the Care, prin care își propune să crească conștientizarea și implicarea familiei, prietenilor și comunității, astfel încât mamele să resimtă mai puțină presiune, după naștere

Diversitatea, Incluziunea și Echitatea au devenit elemente cheie în atragerea de noi talente în organizații

Fanta, EssenceMediacom și Teads au lansat prima campanie omnichannel care include LG și VIDAA din România

Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces

Principalele concluzii ale specialiștilor invitați la „SHIFT. Business Transformation and Change Management Conference 2023”

Rafał Drzewiecki: Comunitatea TikTok din România este una dintre cele mai dinamice din Europa. Ne face plăcere să urmărim imaginația și inventivitatea creatorilor români

Betano și KUBIS te invită să lași noutățile să te surprindă cu și mai multă distracție alături de Dima Trofim și Ionuț Bodonea

Startup-ul românesc Telerenta lansează RentBox – primul automat din lume ce permite închirierea pe loc și ridicarea instant de televizoare

Corneliu Vilsan: Perioada glorioasa, euforica chiar sau “wild west” (anii ’90 pina la criza din 2008) a fost epoca de aur a marketing-ului in Romania. Era o perioada in care puteai vinde orice cu o minima investitie

Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

Cea mai fresh campanie BETANO x KUBIS te invită să te distrezi în Multiversul Exclusivităților alături de Theo Rose și Cuza
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
![[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane](https://media.iqads.ro/2022/05/panait2019-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Cezar Panait: Cred ca brandurile sunt ca niste stalpi de iluminat pe o strada intunecata. Stii drumul spre casa cu ochii inchisi, dar e un pic mai bine cu neoane

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB

KUBIS și Philips România prepară o campanie proaspătă de comunicare cu espressor-ul Philips LatteGo 5400

New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG

Caravana de Bine a Crucii Roșii Române dă startul testărilor medicale gratuite în 16 județe din țară

Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano

Branduri senzoriale. Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2009

KUBIS a lansat jocul Betano x FCSB: o activare nativă de Instagram ce oferă o experiență interactivă inedită

Agențiile și brandurile care au comunicat cu gamerii se pot înscrie într-o nouă competiție: Gaming Video Awards

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități
