Publicis Dialog Worldwide si-a intalnit toti creativii (la un loc)

Ce se poate intampla cand in acelasi loc se strang 35 de minti creative dintre cele mai stralucite? Vor iesi scantei? Vor fi chemati pompierii? Totul va arata ca dupa bombardament, sau linistea va fi atat de apasatoare incat timpul va parea ca s-a oprit in loc? Nimic din toate astea cand cei 35 de creativi sunt dispusi sa-si impartaseasca experientele lor de lucru in familia globala numita Publicis Dialog. Practic, acest forum a facut ca timp de doua zile (20-21 septembrie 2005), toti participantii lui sa se constitue intr-o formidabila echipa de creatie!

Au venit directori de creatie din: Austria, China, Canada, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Japonia, Mexic, Marea Britanie, Olanda, Noua Zeelanda, Filipine, Romania, Rusia, Spania, Statele Unite, Venezuela. Prestigiul lor s-a reflectat in lucrarile premiate pe care le-au prezentat. Specificul muncii fiecaruia e diferit si e dat de particularitatile pietei de marketing careia ii apartin. A fost firesc ca aceste diferente sa fie puse in discutie - cine nu si-ar dori instrumente de lucru mai eficiente si mai adaptabile cerintelor pietei?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related