[Digital Buzz - Netcamp 2009] La Nokia, oamenii de online sunt raspanditi prin toate departamentele

Digital Buzz cu Philip Schwarzmann (Editor in Chief, "Nokia Conversations Blog", Nokia, Finlanda)

IQads: Am vazut pe LinkedIn ca lucrezi la Nokia din 2003, cand erai "Advanced Support Specialist" "? asta e un fel de Customer Service?

Philip Schwarzmann: A fost primul meu job la Nokia.com "? lucram cu marketerii la rapoarte. Voiau sa vada cat de popular e nokia.com intr-o anumita tara si ii ajutam cu aceste rapoarte. Asta m-a dus spre digital mai tarziu.

IQads: In conferinta ai spus ca lipsa de competente digitale a angajatilor Nokia a dus la crearea unor noi functii in cadrul companiei ("Community Manager", de ex.). Angajeaza Nokia pentru aceste noi functii pusti pasionati de digital, asa cum erau cei din public, de azi? S-a intamplat asta?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related