
Articole care fac referire la Marketing Specialist


Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade

Analiză Storia.ro și Re:Rise: Atitudinea românilor față de riscul seismic, la 45 de ani de la cutremurul care a lovit România în anul 1977

SocialPedia 32: Despre Future of Instagram cu Robert Dumitru, Gabriela Atanasov, Alexandra Ciucanu şi Anca Dușe

Analiză Storia.ro și Re:Rise: Cele mai răspândite mituri pe care le cred românii în legătură cu efectele unui seism, la 81 de ani de la cel mai mare cutremur din România

Luciana Nițu, ProductLead: Multe business-uri au fost nevoite să reducă bugete și să meargă pe campanii guerilla, să se folosească de bartere și să renunțe la perfecțiune

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade
![[Vocile cărților] Marius Motoca: Pe mine, care nu sunt căsătorit, să redau vocea lui Chapman m-a provocat să mă descalț de prejudecăți înainte să mă așez în fața microfonului](https://media.iqads.ro/2021/10/foto-marius-motoca-cover-410.jpg)
[Vocile cărților] Marius Motoca: Pe mine, care nu sunt căsătorit, să redau vocea lui Chapman m-a provocat să mă descalț de prejudecăți înainte să mă așez în fața microfonului
![[Marketing de criză] Ramona Pîrlog: Când a început pandemia a trebuit să regândim tot, să refacem strategia, să alocăm din nou bugetele astfel încât să ne adaptam situației](https://media.iqads.ro/2021/09/img-7313-02-cover-410.jpg)
[Marketing de criză] Ramona Pîrlog: Când a început pandemia a trebuit să regândim tot, să refacem strategia, să alocăm din nou bugetele astfel încât să ne adaptam situației

First Bank lansează „Creditul Independenței”, o nouă campanie inspirată din universul filmelor hollywoodiene, semnată de Cheil | Centrade

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

First Bank prezintă o nouă campanie inspirată din universul blockbusterelor: Cont în 008 minute, semnată Cheil | Centrade

Șezătoare și cântec - noul serial Lidl și Mullen România spune povestea producătorilor gamei de produse românești Cămara noastră, pe ritmuri de balade și cu efecte vizuale 3D

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Beans United semnează campania de marketing pentru CTRL+N, proiectul Bittnet Training de reconversie în educația digitală

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului
