
Articole care fac referire la Marketing Specialist


Beans United semnează campania de marketing pentru CTRL+N, proiectul Bittnet Training de reconversie în educația digitală

First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade

Mullen semnează o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitând candidații să descopere de ce #ItsDifferentHere

First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: Duetul între Carla's Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

București Mall - Vitan și Stefanini Infinit au lansat provocarea #JudgeLessSeeMore cu ocazia Valentine’s Day

Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări

Planable ajunge la versiunea 2019. "Desi targetul nostru sunt clienti din US si UK, ne-ar placea sa vedem un adoption mai mare din partea marketerilor romani"

Grundig, partener oficial al celui mai recent hub de design din România, Andreea Mureșan Studio în Covaci 8

Grundig a creat primul ghid video destinat designului interior, alături de Corvin Cristian și Ileana Răducanu
![[Crafted Outfit] Camuflaj prin retailul de bricolaj. Lavinia Popa aduce stilul "army" in atentia juratilor si a publicului](https://media.iqads.ro/2018/11/collagelaviniapopa-cover-410.jpg)
[Crafted Outfit] Camuflaj prin retailul de bricolaj. Lavinia Popa aduce stilul "army" in atentia juratilor si a publicului
![[Cook-off publicitar] Craft Interactive, foarte pe treaba: "In urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish"](https://media.iqads.ro/2018/10/craftinteractive-cover-410.jpg)
[Cook-off publicitar] Craft Interactive, foarte pe treaba: "In urma unui studiu de fezabilitate, vom proiecta o strategie de A/B Testing a usturoiului in dish"

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”
