[Digital Buzz] A avut succes repozitionarea Internetics in festival de "branding, marketing si advertising online"?

Digital Buzz cu Raluca Bailescu (Projects Division Director, Millenium Communications)

IQads: O editie Internetics cu 240 de lucrari inscrise, dar cu foarte putine premii. Doar 10 lucrari au fost premiate de juriul de specialitate si alte 4 "? de catre cel de bloggeri. Cum apreciati, ca organizatori, exigenta juriului?

Raluca Bailescu: Avem toata increderea in corectitudinea decizilor luate de jurati de anul acesta. Vorbim de un juriu de marketeri, strategi si oameni de branding care e normal sa ridice stacheta la un moment dat si sa spuna pietei "haideti sa mergem la nivelul urmator si sa facem lucruri si mai bune". Pana la urma decizia asta comuna ne poate genera speranta ca si implicarea lor va fi de acum inainte la un anumit standard.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related