[Digital Buzz] Cum se poate trata reticenta clientilor fata de publicitatea pe mobil?

Digital Buzz cu Irina Morosanu (Business Affairs Manager, F5 si F5 X-Media)

IQads: Stim ca un banner are sanse sa fie mult mai vizibil pe mobil decat online, pentru ca aglomerarea e foarte mare online, in timp ce pe mobil e aproape zero. Ce alte avantaje mai are publicitatea pe mobil?

Irina Morosanu: Telefonul mobil este un obiect extrem de personal, pentru fiecare dintre noi, de care nu ne mai putem lipsi, ne insoteste peste tot, ca atare cred ca este cel mai eficient mijloc de comunicare pe care il poate avea un advertiser la indemana. Practic, te adresezi targetului tau intr-o maniera foarte personala si ai un public captiv - acesta este din punctul meu de vedere marele avantaj al publicitatii pe mobil.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related