ISBA a lansat Mobile Marketing Guide si Digital Measurement and Analytics Guide

Incorporated Society of British Advertisers (ISBA) a lansat in Londra in cadrul unui eveniment destinat membrilor asociatiei doua ghiduri pentru digital advertiseri: Mobile Marketing Guide si Digital and Analytics Guide, potrivit isba.org.uk. Cele doua ghiduri prezinta instrumente utile pentru luarea deciziilor, pentru a imbunatati participarea clientului in planificarea, gestionarea si productia campaniilor de digital marketing.

Mobile Marketing Guide, produs in colaborare cu Simon Andrews (Addictive Mobile), ofera o imagine de ansamblu asupra pietei de mobile marketing, informatii despre constrangerile legale in legatura cu acest tip de campanii, sfaturi practice, dar si cateva intrebari care ar trebui adresate agentiilor in timpul unui pitch pentru activitatile de mobile marketing.
Lansat in colaborare cu Jonathan Longden (Director of Analytics and Accountability, R/GA), Digital Measurement and Analytics Guide se adreseaza clientilor interesati sa dezvolte o strategie de masurare a rezultatelor unor campanii de mobile marketing. Ghidul contine informatii despre alegerea instrumentelor potrivite, ce anume ar trebui clientii sa masoare si modul in care trebuie construite rapoartele.
"Suntem incantati sa adaugam aceste ghiduri de interes in suita de instrumente pentru membri nostri. Majoritatea advertiserilor de brand cu care discut vor sa inteleaga marketingul digital si imi dau seama adesea ca le-ar fi utila o trecere in revista comprehensiva. Speram ca ghidul nostru ne va ajuta sa le oferim acest lucru”, a declarat Christina Nillsson (Consultancy Manager, ISBA).
"Masurarea actiunilor de digital marketing este un alt domeniu care continua sa fie printre prioritatile marketerilor. Nu am nici o indoiala ca ghidul nostru va fi un instrument util pentru a face ca masurarea sa ajute la stabilirea unor obiective SMART si a unor KPI (Key Performance Indicators) inainte de elaborarea campaniei”, a adaugat Christina Nillsson (Consultancy Manager, ISBA).
"Fara indoiala, ghidul va ajuta marketerii sa pozitioneze mobile marketing in cadrul campaniilor de advertising si sa demonstreze legatura dintre mobile si alte canale”, a declarat Charlie Hunter Schyff (Head of Media Planning, O2).
"Abordeaza efectiv intregul ecosistem mobil, de la transmiterea instantanee a mesajelor, inovatia serviciilor location-based, social media si puterea cautarii pana la a intelege cum sa inchizi cercul cu un sistem de recompense, m-commerce si dezvoltarea near field communication (n.r. contactless payment, schimb de date intre telefoane mobile prin bluetotth etc)”, a adaugat Charlie Hunter Schyff (Head of Media Planning, O2).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related