Dove Men+Care prezinta povestea de viata a barbatului pana la 40 de ani la competitia de scurtmetraje din cadrul Brand Film Festival

Dove Men+Care prezinta povestea de viata a barbatului pana la 40 de ani la competitia de scurtmetraje din cadrul Brand Film Festival

A fost lansata competitia de film Dove Men+Care din cadrul Brand Film Festival (BFF), festivalul de scurtmetraje create de consumatori pentru branduri, organizat de IQads. Creativii cu norma intreaga sau in timpul liber se pot inscrie in competitie incepand cu 8 iulie si pana pe 10 august, pe platforma www.thecreator.ro/dovemen.

Participantii trebuie sa spuna, printr-un scurtmetraj de maxim 5 minute, povestea evolutiei barbatului matur, in drumul spre obtinerea confortului personal. Competitia este deschisa tuturor realizatorilor romani de film, fie ca e vorba de protagonistii povestilor, fie ca e vorba de observatori ai barbatilor surprinsi in scurtmetraje.
In pagina competitiei sunt disponibile brieful detaliat al competitiei, regulamentul si toate celelalte detalii legate de inscriere, ca si lucrarile participante in competitie, pe masura ce vor fi admise in concurs.

Scurtmetrajele inscrise trebuie sa aiba in centru barbatul matur, responsabil, cu prioritati clare. Personajul nostru isi cunoaste punctele tari si punctele slabe si a ajuns intr-un punct in care se simte confortabil cu cine e si ce a facut pana in acel punct.

Rezumat, brief-ul arata astfel: “Vrem sa ne spui printr-un scurtmetraj o poveste memorabila, interesanta si reala (sau macar realista) despre evolutia barbatului spre momentul in care ajunge sa se simta confortabil in propria piele, surprinzand momentele importante ale drumului. Multe sau putine, mici sau mari. Vazute de toata lumea sau stiute pana acum doar de tine. Aparent cotidiene sau evident senzationale. Despre tine insuti, despre un alt barbat sau despre barbatul universal.” Mai multe caracteristici ale barbatului care trebuie conturat prin scurtmetrajele din competitia Dove Men+Care pot fi gasite in pagina competitiei.

Un alt aspect important referitor la scurtmetrajele inscrise il constituie potentialul de viralizare: filmul trebuie sa fie placut atat de mult incat sa merite sa fie dat mai departe prietenilor si apropiatilor.

La finalul competitiei, vor fi acordate 3 premii, in valoare totala de 4.500 EUR:  2.000 EUR (premiul 1), 1.500 EUR (premiul 2) si 1.000 EUR (premiul 3). Jurizarea se face astfel: in perioada 12 august – 10 septembrie, lucrarile vor fi evaluate de catre un juriu de profesionisti (format din reprezentanti Unilever, reprezentanti BFF si personalitati din domeniul cinematografiei si al publicitatii, al carui componenta va fi anuntata in curand) si de catre publicul larg, prin intermediul paginii de competitie www.thecreator.ro/dovemen. Nota finala va fi stabilita prin media ponderata intre media notelor acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).
De asemenea, cele mai bune lucrari vor fi prezentate si premiate in cadrul proiectiilor BFF de la sfarsitul lunii septembrie, care au loc in Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.

Detalii despre celelalte competitii de creatie in film din cadrul BFF sunt disponibile pe www.bffestival.ro/competitii.

Despre Dove Men+Care
Dove Men+Care e o gama inovatoare de produse de ingrijire, creata special pentru barbati. Cu ajutorul unor tehnologii avansate, cum ar fi tehnologia patentata MicroMoisture™, produsele Dove Men+Care sunt capabile sa asigure un confort total barbatilor. Noile produse (antiperspirante, geluri de dus si sapun) ofera o ingrijire superioara – pentru un confort total al pielii – si o senzatie de prospetime de durata, care nu pot fi obtinute cu produsele de ingrijire pentru barbati obisnuite sau cu produse nedestinate barbatilor.

Despre Brand Film Festival
Brand Film Festival este festivalul de scurtmetraje create de consumatori pentru branduri, organizat de IQads, in premiera in 2011. Brandurile care au o poveste de spus dau brief-uri catre comunitatea creativa, activand competitii de creatie in cadrul BFF. Timp de aproape 2 luni, participantii (creativi full-time sau in timpul liber) vor crea si inscrie filmele in competitiile favorite, dupa care va urma perioada de votare, in august si septembrie. Lucrarile fiecarei competitii vor fi evaluate de cate un juriu al profesionistilor (care va include specialisti din industria de marcom si din cea a filmului, reprezentanti IQads si ai respectivului brand), cat si de publicul larg (care va vota online lucrarile favorite). La finalul lunii septembrie, cele mai bune filme din fiecare competitie vor fi apoi prezentate in cadrul proiectiilor BFF, din: Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu si Timisoara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related