THE PRACTICE a castigat contul de PR al IKEA Romania

In urma castigarii unei licitatii, THE PRACTICE devine agentia de PR a companiei IKEA Romania, urmand ca timp de 1 an sa realizeze servicii integrate de relatii publice pentru IKEA, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. In ultimii 3 ani, IKEA a gestionat comunicarea cu resurse interne.

"Integrarea componentei de relatii publice in comunicarea externa a companiei noastre a devenit tot mai importanta, atat la nivel local, cat si la nivel global. Si asta, cu atat mai mult de cand suntem parte dintr-un grup de companii ce activeaza in 38 de tari. In acelasi timp, si telurile pe care ni le propunem in comunicarea cu publicurile IKEA in Romania au evoluat. In acest context, am considerat ca viziunea obiectiva a unui partener strategic va aduce un plus de valoare pe termen lung in comunicarea brandului IKEA pe piata romaneasca. De aceea am organizat aceasta licitatie. Le multumim tuturor agentiilor participante si uram bun venit alaturi de noi echipei THE PRACTICE, care, dincolo de notele mari la toate criteriile de selectie, ne-a cucerit prin intelegerea valorilor de brand, gandire strategica, entuziasm si creativitate. Solutiile inovatoare, dar si ancorate in realitate, ale noului nostru partener pentru temele lansate in cadrul licitatiei au surprins cel mai bine spiritul comunicarii IKEA", a declarat Daniela Sargu (PR Manager, IKEA Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related