![Asociația Zi de bine continuă campania #scutpentruspitale](https://media.iqads.ro/2020/03/materiale-pentru-spital-brasov-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la IKEA Company
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii IKEA Company
![Asociația Zi de bine continuă campania #scutpentruspitale](https://media.iqads.ro/2020/03/materiale-pentru-spital-brasov-cover-410.jpg)
![IKEA România anunță rezultatele financiare pentru un nou an de creștere record. Cu o creștere anuală de 14%, IKEA România continuă să investească în oameni și expansiune](https://media.iqads.ro/2017/11/ikea-copy-copy1-cover-410.jpg)
IKEA România anunță rezultatele financiare pentru un nou an de creștere record. Cu o creștere anuală de 14%, IKEA România continuă să investească în oameni și expansiune
![IKEA și IKEA Foundation invită lumea întreagă să se joace mai mult pentru o viață de zi cu zi mai bună](https://media.iqads.ro/2017/11/pe654059-cover-410.jpg)
IKEA și IKEA Foundation invită lumea întreagă să se joace mai mult pentru o viață de zi cu zi mai bună
![Colecția YPPERLIG realizată în colaborare cu HAY, compania daneză de design, ajunge în magazinul IKEA din București](https://media.iqads.ro/2017/10/ikea-ypperlig-1-cover-410.jpg)
Colecția YPPERLIG realizată în colaborare cu HAY, compania daneză de design, ajunge în magazinul IKEA din București
![„Tradiţii în viitor” – IKEA România lansează o expoziţie unică în parteneriat cu Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”](https://media.iqads.ro/2017/06/ikea-muzeul-satului-3-cover-410.jpg)
„Tradiţii în viitor” – IKEA România lansează o expoziţie unică în parteneriat cu Muzeul Naţional al Satului „Dimitrie Gusti”
![Studiul IKEA despre ce face o casă să fie acasă: bucureștenii se simt în siguranță și interacționează cu cei dragi acasă](https://media.iqads.ro/2017/05/cover-cover-410.jpg)
Studiul IKEA despre ce face o casă să fie acasă: bucureștenii se simt în siguranță și interacționează cu cei dragi acasă
![[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-ikea-2-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Mircea Ilie, IKEA: Parteneriatul cu comunitatea nu este o activitate care să aibă o finalitate în timp, ci trebuie să dureze tot atât cât compania există pe piață
![Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%](https://media.iqads.ro/2017/02/a3-rtv-1600-cover-410.jpg)
Publicitatea TV difuzata de statiile de stiri in ultimele 4 saptamani. Antena 3 si Romania TV au avut scaderi puternice, B1 variatii mici, Realitatea TV si Digi 24 cresteri de 40%
![Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea](https://media.iqads.ro/2016/12/img-6127-pp-crop-cover-410.jpg)
Freelancer pe strategie si branding, dupa 16 ani de marketing. Mihaela Muresan: Un client mai mic masoara altfel lucrurile si valoarea, iar provocarea e sa explic de ce lucrurile pe care le fac ii vor impacta afacerea
![Studiul IKEA despre dimineti: bucurestenii se trezesc mai devreme decat locuitorii altor capitale europene](https://media.iqads.ro/2015/02/infographic-ikea-diminetile-bucurestenilor-cover-410.jpg)
Studiul IKEA despre dimineti: bucurestenii se trezesc mai devreme decat locuitorii altor capitale europene
![[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa](https://media.iqads.ro/2014/11/10660129-10204985814267704-9185575370266874130-n-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Oana Bulexa: Brandurile curajoase care fac campanii de impact merita sa fie aplaudate la scena deschisa
![Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014](https://media.iqads.ro/2014/05/fbmonitor-cover-410.jpg)
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in august 2014
![Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iulie 2014](https://media.iqads.ro/2014/05/fbmonitor-cover-410.jpg)
Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Bricolaj/Mobila si Home Care in iulie 2014
![Daniela Stoican (IKEA Romania): Finantam programe de lunga durata care sa ofere schimbari pe termen lung](https://media.iqads.ro/2014/03/daniela-stoican-ikea-romania-cover-410.jpg)
Daniela Stoican (IKEA Romania): Finantam programe de lunga durata care sa ofere schimbari pe termen lung
![IKEA Group in anul fiscal 2012: vanzari de 27 miliarde EUR, in crestere cu 9,5% fata de anul anterior](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
IKEA Group in anul fiscal 2012: vanzari de 27 miliarde EUR, in crestere cu 9,5% fata de anul anterior
![IKEA continua campania "Jucariile de plus" prin intermediul careia sustine programele UNICEF si Salvati Copiii](https://media.iqads.ro/2012/11/photo-large-24591-cover-410.jpg)
IKEA continua campania "Jucariile de plus" prin intermediul careia sustine programele UNICEF si Salvati Copiii
![Mihaela Muresan si Cornel Oprisan despre bugetul de marketing IKEA, stocul de produse, procentul produselor fabricate in Romania si noutatile aduse de noul catalog IKEA 2013](https://media.iqads.ro/2012/08/photo-large-23939-cover-410.jpg)