Ziua Culturala ADfel: duel artistic, concurs de logo-uri, jonglerii pe monociclu, pescuit de sfaturi publicitare si limonada rece

Ziua Culturala ADfel: duel artistic, concurs de logo-uri, jonglerii pe monociclu, pescuit de sfaturi publicitare si limonada rece

Ziua Culturala ADfel 2011 a fost, conform promisiunilor, una foarte palpitanta. Incepand cu duelul artistic dintre Smoking Cool Cat – Octav Ungureanu si Ciubi aka Pisica Patrata, continuand cu toate provocarile pe care le-au pregatit Institutul Cultural Roman, Cluburile de Film One World Romania, Mai Mult Verde, atitudine, Scoala ADC, ADVICE Students, PRIME Romania, VIP Romania, internship.in, Pasi Catre Viata, GRASP, Decat o Revista si Biciclop pentru publicul amator de neconventionale si incheiand cu super proiectia despre campanii sociale, prezentanta de eternele gazde: stimabilul Vicentiu Furnica si jumatatea lui.

PRIME Romania a venit pusa pe munca si i-a provocat pe participantii ADfel sa-si foloseasca muschii creativi pentru a participa intr-un concurs de logo-uri care a rasplatit castigatorii cu premii constand in masinute in miniatura Dacia. In acelasi timp, pentru aspirantii care vor sa conceapa campanii cel putin la fel de celebre ca cele prezentate de PRIME Romania, a fost aranjata o panza unde unde participantii si-au putut lasa amprenta fizica. Cu promisiunea ca pe viitor sa contribuie si conceptual la campanii de genul asta. Si, fara un pic de interactiune in Social Media, cum ar fi fost ziua asta? Asa ca PRIME Romania a aranjat un wall de Facebook pe care participantii si-au putut lasa impresiile si comentariile.

 

  

Cei de la Cluburile de Film One World Romania au ademenit participantii ADfel cu briose pentru a se asigura ca cel putin cateva idei despre drepturile omului sunt transmise mai departe. Astfel ca, daca participantii nu aflau din filmele documentare proiectate sau de la ambasadorii care au informat despre drepturile omului, sigur citeau intr-unul dintre revasele camuflate in prajituri. Informatia a mai fost impartita si prin flyre, iar cei mai curajosi si-au oferit parerea despre drepturile omului, urmand ca apoi sa devina protagonisti ai unui film ce va rula pe YouTube. Iar cei voiau sa triseze, pentru un like la pagina de Facebook One World Romania de pe iPad-ul pus la dispozitie de reprezentanti, primeau pe loc una dintre briosele care au facut cu ochiul participantilor ADfel toata seara.

  

   

Scoala ADC si-a mutat concursul de trolling din online in offline. Intr-o prima faza, concurentii au fost invitati sa faca ce stie un troll mai bine: sa comenteze, din spatele unui IP, cu toata rautatea din dotare una dintre reclamele din colectia ADC. Toti troll-ii au avut un loc de onoare in expozitia ADC, iar primii 3 cel mai bine votati au fost recompensati pentru sarcasm si observatiile dure cu cate un anuar ADC.

  

 

Sport & creatie, via Biciclop. Participantii si-au exprimat creativitatea pe panoul pus la dispozitie de Biciclop sau si-au exersat si alti muschi in afara de cei creativi, in plimbarea pe biciclete chiar pe terasa Fabrica. Vedeti mai jos si demonstratiile.

 

 

Fabrica a fost impanzita de “butoanele” Mai Mult Verde pe care participantii puteau “apasa” in cazul voiau sa se transforme in voluntari instant. Si, pentru putin mai multa indrumare, au putut apela cu incredere la kitul voluntarului ecologist care curprindea manusi, tricoul maimultverde, seminte si o cazma de plantare.

 

  

Participantii ADfel au putut bifa pe harta pusa la dispozitie de Institutul Cultural Romand sediile ICR pe care le-au vizitat deja si si-au putut face planuri pentru vizite viitoare. In plus, ICR a adus o expozitie de 6 instrumente in marime naturala pe care artistii le-au abandonat lasand mesaje ca “Revin curand, am concert la Ateneu”.

  

  

Inainte de lupta (in care a intervenit inspirat si Eugen Erhan) efectiva cu rivalul lui (Ciubi), Octav Ungureanu (Smoking Cool Cat), a pregatit o proiectie foarte creativa despre locatiile ICR din 19 orase. Dupa care nimic nu i-a mai oprit pe cei doi sa faca un battle of artists pe un panou pe care s-a nascut o poveste cu final neasteptat. Parca suna a ADfel!

  

P.S: Observati un Pid'jin pus pe rele in mai multe ipostaze.

O scurta atentionare ar fi fost necesara inainte de intrarea in zona ADVICE Students. Unde participantii neatenti au riscat sa cada in lacul ADVICE unde inotau in libertate diferite personaje purtatoare de mesaje din partea unui copywriter, art director, account s.a.m.d. Pe malul lacului ADVICE, participantii au fost invitati la un picnic unde s-a jucat carti pe porunci brandate si s-au asamblat puzzle-uri realizate din afisele proiectelor ADVICE.

  

  

GRASP le-a pregatit participantilor un perete unde si-au putut face fotografii cu mesaje ca “Just Do It”, care semnifica propriul indemn pentru o Romanie mai buna. Mesajele pozitive de pe fruntile ambasadorilor sigur au facut ca proiectul lor sa convinga mai bine decat ar face-o un simplu indemn de optimism si pro-activitate.

  

Decat o Revista s-a gandit sa testeze talentele de copywriteri ale participantilor la ADfel. Folosind fotografii care au aparut in numere anterioare ale DoR, participantii au incercat sa gaseasca copy-urile potrivite si sa castige titlul de Copy-AD-DoR. Alegerea, pe incredere, s-a realizat in functie de votul publicului care putea sa lase un “like” care sa-i ajute pe cei care s-au incumetat sa castige o colectie intreaga Decat o Revista.

 

 

Apoi, in drumul spre tricourile oferite de atitudine si Gia (cauze la care s-a alaturat si catelul Diva), participantii n-au uitat sa treaca pe la standul de limonada organizat de Pasi Catre Viata (care, apropo, a prins foarte bine in seara asta torida).

 

  

  

Si nici sa-si odihneasca privirile pe talentatul domn pe monociclu care livra bilete dintr-o parte intr-alta a terasei Fabrica, pentru a promova serviciul de curierat rapid pe bicicleta – Tribul.

  

Pentru cei care au preferat o seara neconventionala, dar cu mai putina adrenalina, VIP Romania i-a asteptat pe participanti cu ceai si dulceturi ca pe vremuri, iar vizitatorii au fost rugati sa nu intarzie. La ora 17:00 fix s-a dat drumul la “degustarile din alte vremuri” cand punctualitatea era la mare pret. Vedeti mai jos o Ada si un Mircea apartinand de epoca trecuta.

 

  

Internship.in a organizat un mic experiement de crowdsourcing. Le-au pus la dispozitia participantilor un panou care reprezenta un CV gigantic, caruia ii lipsea fotografia aplicantului. Aici a fost testata expresivitatea si skill-ul participantilor care trebuiau sa gaseasca fata potrivita pentru CV-ul pe care voiau sa-l dea mai departe. Zambetele largi au ramas drept marturie a oamenilor care se distreaza chiar si cand aplica pentru un internship.

  

Intre timp, ingerii care au cazut din cer direct la ADfel au continuat sa caute baiatul potrivit, participantii s-au distrat cu jocul “gaseste ingerul”, Tomi a fost in continuare dangerously hot, bicicletele amplasate de EuroMiniStorage in bai au demonstrat din nou ca nu exista o problema cu spatiul cand vine vorba de hobby-uri, toate moderate de unicul si inegalabilul Vicentiu Furnica si jumatatea lui.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related