Desperados la ADfel: cuplurile si-au dat Wild Declarations of Love, iar cei singuri au experimentat Wild Networking

Desperados la ADfel: cuplurile si-au dat Wild Declarations of Love, iar cei singuri au experimentat Wild Networking

Dupa Wild Painting, Wild Party si Wild Tattoo, Desperados a oferit la ADfel in prima zi de weekend experientele Wild Declarations of Love si Wild Networking.

Pe mesele din Fabrica au fost lasate cartonase prin care participantii la ADfel aflau cum pot lua parte la Wild Networking, cel mai wild experiment de match-making. Participantii la joc puteau alege daca vor sa primeasca sau sa dea chiar ei o declaratie de dragoste cu adevarat nebuneasca, care sa contina, in mod obligatoriu, niste cuvinte precum “cusca”, “catuse”, “tequila” etc.

Pentru a intra in joc, acestia isi scriau numele si numarul de telefon pe cartonasul oferit in terasa si il duceau la bar, iar apoi asteptau sa primeasca o declaratie de la cei care optasera sa fie ei autorii mesajelor de dragoste. Cu ajutorul unui soft, numelor de fete sau baieti li s-a gasit cate un partener, absolut aleatoriu. Cuplurile formate prin Wild Networking primeau o pereche de catuse care sa ii lege pentru o seara, sticle de bere Desperados si un certificat de casatorie, care sa ateste nebunia de o noapte.

Cuplurile deja formate au putut sa isi faca si ele in mod public Wild Declarations of Love. Participantii la ADfel au trimis prin SMS declaratii nebunesti de dragoste care au continut cuvantul "iguana" si care au fost afisate pe ecranele din Fabrica. Au fost primite declaratii precum: "la Fabrica sunt desperados dupa iguana ta!", "de la o iguana cu funditza roz si creasta blonda la o iguana punkista tatuata...te ador baaiii" sau "mi se face pielea de iguana cand te vad. Daca nu vei fi a mea va fi prapad!". Din jumatate in jumatate de ora au fost premiate cele mai “wild” declaratii, cuplurile primind catuse, sticle de Desperados si certificat de casatorie.

Experimentul Wild va fi oferit de Desperados si astazi, in ultima zi de ADfel.

Ieri a fost si ultima zi in care participantii la ADfel au putut sa-si aplice tatuajele inscrise la Desperados Wild Tattoo Design Competition. In urma celor 3 zile de concurs, castigatoarea premiului de 3000 de lei, acordat pentru cel mai aplicat tatuaj la ADfel, este Ruxandra Oprea, cu lucrarea “Lemon Headphones” care a fost aplicata de 14 ori. Urmatoarele lucrari in topul tatuajelor preferate de publicul de la ADfel au fost, la egalitate cu 7 aplicari fiecare, “Turn me on”, inscrisa de *Anonimizat/solicitare user*, si Wild Party, insrisa de  Popoutanu Giorgiana Victoria.

De asemenea, aseara s-a incheiat votul publicului pe platforma The Creator. In urma adunarii votului publicului (40% din nota finala) si a votului juriului (60% din nota finala), va fi desemnat astazi castigatoul premiului pentru cel mai votat design de tatuaj, in valoare de 3000 de lei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related