Desperados a adus tot ce a fost wild la ADfel 2013: coafurile nebune, perchezitiile sexy si combinatiile random

Desperados a adus tot ce a fost wild la ADfel 2013: coafurile nebune, perchezitiile sexy si combinatiile random

Pentru al treilea an consecutiv, Desperados a adus spiritul wild al berii cu gust de tequila pe terasa Fabrica, in cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel 2013. Incepand de miercuri si pana duminica, de pe 14 pana pe 18 august, berea petrecerilor fara ora de incheiere a dezlantuit la singurul eveniment de branded entertainment din Romania activari care i-au facut pe participanti sa simta petrecerea to the bone.

Inainte de marele weekend care saptamana trecuta a inceput chiar de miercuri seara, terasa Fabrica ce a gazduit cea de-a opta editie ADfel s-a aglomerat de urbani iesiti la o bere cu surprize. Printre prezentele neconventionale ale brandurilor din cadrul evenimentului, Desperados a incins atmosfera terasei cu 4 propuneri wild.

Desperados Wild Hair: coditele cuminti s-au transformat in coafuri wild
Miercuri si joi, Desperados i-a provocat pe cei mai indrazneti sa-si faca parul mai wild decat l-au avut vreodata. Si asta lasandu-se integral pe mana artistilor Desperados, care hotarau pentru fiecare participant ce freza nebuna i s-ar potrivi.

In atelierul improvizat la terasa Fabrica, coditele cuminti ale fetelor s-au transformat in coafuri punk si rock’n’roll, iar baietii s-au ales cu creste si zburlituri wild. Odata scapate din mainile stilistilor Desperados, crestele si coafurile wild s-au plimbat prin terasa simtindu-se in centrul atentiei si fiind folosite ca pretext de conversatii noi.

Desperados Wild Police: perchezitie sexy si periculoasa
Oricat de riscant ar suna, stii ca o petrecere e foarte tare atunci cand apare si politia, asa ca la ADfel Desperados a adus-o, dar in varianta sexy si obraznica. Doua politiste imbracate periculos de sexy au venit sa verifice daca haosul din terasa se ridica la inaltimea unei petreceri wild si sa perchezitioneze participantii. In ciuda declaratiilor de nevinovatie, multi dintre acestia au ajuns dupa gratiile inchisoarei sexy pentru ca nu aveau asupra lor niciun Desperados. In carcera, tortura s-a manifestat sub forma premiilor in bere cu aroma de tequila si a pozelor in care domnisoarele ii incatusau pe infractori. Dupa ce neregulile din terasa au fost sanctionate, politistele i-au recompensat pe cei care aveau o concentratie legala de wild in sange cu perechi de catuse pentru a continua nebunia si in alte locuri neconventionale.

Desperados Wild Party: how to
Pe langa catuse si bere cu aroma de tequila, o petrecere dementa mai are nevoie si de alte ingrediente. In continuarea perchezitiei sexy, pasiunea pentru publicitate si cheful de nebunesc s-au materializat intr-un Wild Party Tutorial cu reclame ce au ilustrat una dintre cele noua etape ale unei petreceri complete.

Selectia a inclus si sugestiile publicului, care a putut propune spoturi de acest fel pana in seara proiectiei. Cele mai potrivite spoturi au intrat apoi in calupul final, alaturi de cele selectate de echipa IQads.

Desperados Wild Flirt: 3 minute ca sa te combini random si wild pe terasa
Nebunia a atins cote maxime duminica seara, in ultima seara de ADfel 2013, cand Desperados i-a provocat pe cei care isi savurau berea la terasa sa transforme o seara relaxata intr-una memorabila. Cu ajutorul lui Bogdan Grigore si al Roxanei Angheloiu de la improvizatie.ro, cei mai curajosi si nebuni din terasa au putut sa se inscrie la o runda de combinatii live pe scena mare ADfel.

Odata ajunsi pe scena, participantii extrageau un biletel pe care scria ce job are persoana pe care trebuiau s-o agate in 3 minute. Cum era de asteptat in lumea Desperados, joburile n-au fost deloc dintre cele clasice, asa ca cei 10 curajosi au trebuit sa gaseasca replicile potrivite pentru a pleca acasa cu numarul de telefon al unui pompier, unei calugarite, unei actrite de filme pentru adulti sau al unui angajat la o firma de pompe funebre. Totul fara vreo repetitie prealabila.

Entuziasmul a fost atat de mare incat doi participanti au cerut ca “ritualul” de combinatie sa fie unul special, direct intre ei, fara ca vreunul dintre cei doi sa fie parte din echipa improvizatie.ro.

Dincolo de replicile hot de pe scena, cei mai naughty participanti au fost la final rasplatiti cu baxuri de bere Desperados pentru a continua seara in stilul wild al petrecerilor fara sfarsit.

Activarea Desperados a fost creata si implementata de echipele brandului si ale IQads. Echipele implicate in proiect au fost:

ADfel: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Anca Pantus (Editor), Ionut Maxim (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Ioana Mihai (Project Manager), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Livia Plamadeala (Graphic Designer), Bogdan Grigore (Photographer).

Desperados este unul dintre brandurile care au adus spiritul neconventionalului in cadrul ADfel, evenimentul de branded entertainment organizat anual de IQads. Pe Facebook IQads gasesti mai multe momente de la fiecare dintre activarile Desperados: Wild Hair, Wild Police si Wild Flirt. Tot acolo sunt prezentate imagini si detalii despre fiecare dintre activarile brandurilor participante. ADfel este un eveniment IQads, ce s-a desfasurat intre 12 si 18 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti).

Partenerii media ai evenimentului au fost 24-FUN, Metropotam, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money.ro, BestJobs, The Chronicle, Catavencii si Radio Guerrilla. ADfel a fost organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, AdProduction si MVcom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AdProduction

Prezentare : Suntem AdProduction si facem productie publicitara tailor made.Desi foarte diferite, toate proiectele noastre sunt pregatite in doua faze: intai gandite, apoi date in productie.Prima data ne oprim la o... vezi detalii »

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related