[AdLife] Adrian Pavelescu (outbox): Particip la toate campaniile promotionale pe care le vad si accept toate flyerele care mi se intind

[AdLife] Adrian Pavelescu (outbox): Particip la toate campaniile promotionale pe care le vad si accept toate flyerele care mi se intind

Daca ati intalnit vreodata un copil de 12 ani care avea obiective SMART, trebuie sa stiti ca era Adrian Pavelescu (Managing Director, outbox), care visa in copilarie sa-si schimbe bicicleta cu o masina si a lucrat pentru ideea asta pana cand a castigat bani sa-si indeplineasca visul. Prin liceu a vrut sa creeze TNT si sa arunce laboratorul de chimie in aer, dar pana in facultate s-a linistit si s-a lasat prins cu totul in mrejele Internetului. Acolo se afla si astazi, unde concepe campanii digitale pentru clientii agentiei pe care o conduce. E un romantic, daca e sa ne luam dupa filmul lui preferat (Great Expectations), dar un realist, avand in vedere ca nu rateaza niciun episod din Californication. Mai jos puteti citi povestea lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related