[Training IQads Kadett] New Digital Trends prezentate de Adrian Pavelescu (Mercury360)

[Training IQads Kadett] New Digital Trends prezentate de Adrian Pavelescu (Mercury360)

Adrian Pavelescu (Direct Marketing Manager, Mercury360) a sustinut aseara un curs despre CRM si noi trenduri digitale in cadrul ultimei intalniri IQads Kadett din cele 4 dedicate marketingului direct.

 

Noile trenduri prezentate de Adrian Pavelescu au fost importanta captarii atentiei (attentionomics), nu doar stabilirea reach-ului si a unui numar mare de impressions, integrarea online-ului in offline, engagement-ul developerilor, care presupune ca programatorii trebuie sa stie ceva marketing, iar marketerii sa stie putina programare, transformarea augmented reality intr-o directie de volum, transmedia storytelling (care presupune ca o poveste de succes trebuie contruita pe toate mediile), video-ul interactiv, lumile virtuale, integrarea eforturilor din social media, realizarea designului pentru o cat mai usoara distributie in mediul digital, folosirea serviciilor location based astfel incat sa fie utile pentru business, raspandirea peste tot a social media, intoarcerea in forta a lui Google, care ii va obliga pe developeri sa faca totul cat mai Google-like.

"Sincer, asteptarile mele erau mult mai jos. Nu am o parere prea buna despre generatia asta tanara, dar am avut surpriza sa constat ca baietii astia sunt extraordinari. Am vrut sa le fac un training despre baze, in primul rand, ca nu cred ca iti spune nimeni bazele. Ei stiu foarte multe chestii de apogeu, de lucruri foarte faine, tehnologii noi, dar nu stiu bazele, multi dintre ei. Una peste alta a fost o experienta foarte, foarte faina, pentru mine in primul rand. Si faptul ca au venit pana la sfarsit la 4 cursuri tinute cate 3 ore seara e o chestie foarte misto", a declarat Adrian la sfarsitul ultimei intalniri.

In celelalte 3 seminarii, Adrian Pavelescu vorbit despre reguli de baza in Direct Marketing, a sustinut un curs dedicat promotiilor pentru consumator si unul despre online marketing.

Legat de modul in care a ales sa isi structureze prezentarile, Adrian a spus: "Sunt atat de multe directii online, e o lume intreaga. Ar putea fi o facultate de marketing online. Nu ai cum sa vorbesti despre online in 3 ore si le-am spus si lor ca ma intereseaza, mai degraba decat sa le arat retete de succes, sa le spun ca nu exista retete de succes si trebuie sa deschida ochii, trebuie sa plece de la o strategie foarte bine definita, sa stie ce se poate face si ce nu se poate face, sa gandeasca out of the box si sa reuseasca sa faca lucruri extraordinare".

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului IQadsKadett.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related