AdVenture a dat buzna in mintea copiilor

Colaborarea inceputa in aceasta vara intre Karom Drinks si AdVenture a continuat cu lansarea noului sortiment de sampanie pentru copii Robby Bubble: sampania cu gust de zmeura, Lady Raspberry.
"Toti ne amintim cu placere de anii copilariei, de aceea acest proiect a fost pentru noi ca o intoarcere in timp " spune Andreea Dragomir, copywriter AdVenture. "Ne-am adus aminte de lucrurile care ne incantau si ne faceau sa radem. In acelasi timp a trebuit sa ne punem la curent cu noul limbaj al copiilor, pentru a nu risca sa parem imbatraniti".

Campania se compune dintr-un spot TV, adaptat si personalizat astfel incat sa se adreseze direct targetului principal Lady Raspberry, si anume fetitele cu varsta intre 6 - 15 ani, precum si din materiale de promovare la raft. "Speram ca Lady Raspberry sa fie un succes care sa ne ajute sa ne intarim pozitia de lideri de piata in segmentul sampaniilor pentru copii", ne-a spus Miruna Pastrascu, Marketing Director Karom Drinks.
Pentru aceasta campanie si-au unit fortele: Miruna Patrascu, Marketing Director din partea Karom Drinks si Andreea Dragomir, copywriter, Gabriel Avram, art director, Vili Pacuretu , Head of Creative Department si Alex Zamfir, Managing Partner din partea Adventure.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related