Cristian China-Birta, Managing Partner la Kooperativa 2.0, intră în Consiliul Director al ARRP

Cristian China-Birta, Managing Partner la Kooperativa 2.0, intră în Consiliul Director al ARRP

Cristian China-Birta, Managing Partner la Kooperativa 2.0, agenție de comunicare integrată, a fost ales în Consiliul Director al Asociației Române de Relații Publice (ARRP). Membru al ARRP din 2020, acesta va ocupa funcția de vicepreședinte alături de alți patru membri aleși la cea mai recentă adunare generală, desfășurată pe 28 aprilie 2022.

Noul președinte al asociației este Cătălin Hosu, General Manager al COMM360 și fost vicepreședinte al ARRP. Hosu l-a urmat în funcție pe Gabriel Pâslaru, cel care a ocupat această poziție în ultimii opt ani.

Din Consiliul Director, pe lângă Cristian China-Birta, mai fac parte alți patru vicepreședinți: Alexandra Mihăilescu (Partener, BDR Associates/Hill+Knowlton Strategies/WPP), Cezar Caluschi (Director General, Oameni şi Companii), Elena Oprea (consilier la Illa Concept & Offices SRL) și Luminița Oprea (Marketing Manager la Termoenergetica Bucureşti). Secretarul general ales al asociației este Viorica Roșca (Public Affairs & Public Relations Manager la Rockwool Romania).

În cadrul adunării generale s-a votat și noul Juriu de Onoare care are rolul de a defini poziția ARRP în legătură cu etica profesională. Președinte a fost ales Dumitru Borțun, profesor universitar la Facultatea de Comunicare și Relații Publice a SNSPA. Restul membrilor aleși prin vot sunt: Răduţ Bîlbîie (Conferenţiar Universitar Doctor), Cătălina Rousseau (CEO, BDR Associates/Hill+Knowlton Strategies/WPP), Gabriel Pâslaru (Director General, Perfect Ltd. - fost Preşedinte ARRP), Corneliu Cojocaru (Consultant Senior independent) și Mihaela Tudor (CEO, Tudor Communications).

Cristian China-Birta, Managing Partner la Kooperativa 2.0, despre noua funcție în cadrul ARRP:

„Cred că experiența mea din agenție și diversitatea campaniilor realizate până acum vor aduce o viziune holistică asupra viitoarelor acțiuni ale asociației, dar și un spirit antreprenorial care să ofere energia unor noi începuturi. Îmi doresc să avem o asociație cu membri implicați, iar alături de colegii din noul board să creăm o disciplină în ceea ce privește întâlnirile săptămânale pentru a putea dezvolta o strategie mai complexă și un plan de comunicare solid pentru următorul an.”

Asociația Română de Relații Publice a fost fondată în 1995 cu scopul de a promova activitatea de Relații Publice din România și de a proteja statutul profesional al specialiștilor din domeniu. ARRP se remarcă prin parteneriate cu asociații de profil din lume și afiliere la comunitatea globală. Principalele valori pe care le promovează instituția sunt profesionalismul, cooperarea, integrarea și inovarea.

Începând cu anul 2012 asociația nu mai cuprinde doar comunicatorii individuali, ci și firmele și departamentele de comunicare din companii și instituții.

Pornită inițial ca agenție de social media și influencer marketing, Kooperativa 2.0 a devenit în ultimii ani o agenție de comunicare integrată prin dezvoltarea departamentelor interne de PPC, PR, Comunicare, Media Buying, Web Design, Creație și SEO.

Cu o dezvoltare exponențială în ultimii 2 ani, Kooperativa 2.0 a trecut printr-o serie de modificări apărute natural în structura managerială, iar în luna martie Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș au devenit parteneri asociați ai agenției.

Kooperativa 2.0 este agenție membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și comunicării din România: IAB România, ARRP, IAA și AMCOR. De-a lungul anilor, Kooperativa 2.0 a fost constant în topul celor mai vizibile Agenții Digitale în online, potrivit Zelist Industries și în „Top 10 agenții care au lucrat cu bloggerii”, conform Digital Report realizat de Revista Biz.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related