Pentru cei care stiu de ce o vor pe Maria

Sloganele publicitare si mai ales adaptarile lor la nevoile "pietei" au devenit pentru mine un fel de replica "sablon" imbunatatita dupa caz cu inflexiunile vocii. Asa ca reactia mea la vederea unei fete imbufnate se rezuma de multe ori la un "fara vlaga?" spus din suflet. Numai ca "fara vlaga" azi, "foarte obosit" maine, interlocutorul incepe sa se plictiseasca si sa-si dea seama ca nu am mai deschis dictionarul cu neologisme de mult. Si recunos ca are dreptate, dar pentru ca ma acuz, o sa ma si scuz. Tot mai putine slogane din ziua de azi se lipesc de mintea mea ca marca de scrisoare. Iar daca totusi reusesc sa le retin, cad de multe ori in capcana confuziei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related