LOWE story

Exista un anumit tip de intuitie care iti poate aduce o singura certitudine, aceea ca, la un moment dat, vei fi cooptat intr-un juriu. Nimic sa merite a trai pentru. Tipul de intuitie incriminat are de-a face cu festivalurile de publicitate si lucrarile ce vor obtine premii. Bucata de prajitura, ati putea spune. Pe buna dreptate, mai ales in cazul unei campanii precum cea realizata de LOWE pentru DaKINO. Succes ca supa, instant. Trei printuri bune, un spot TV la care e imposibil sa nu zambesti (macar), pana si un spot radio iesit din peisajul (idio)tern propriu undelor romanesti. Atat de bun pe cat poate deveni. Si, culmea, are in spate o idee publicitara cat se poate de solida. Pentru cine e DaKINO? Pentru mancatorii de boabe pocnite din AlabalaportocalaPlex? Nu, nu, nu! E pentru cei care umplu o sala la un film netitrat si pleaca cu 5 minute inainte de terminarea lui neintelegand ca intreruperea brusca e doar o defectiune tehnica si nu un final neasteptat. Nu sunt prosti, sunt cu mintea deschisa. Si nu-i nici o ironie in aceste cuvinte. Pentru ei este posibil sa se termine cu 5 minute inainte sa se termine si chiar isi doresc asta, caci cele care se termina la fix sunt, in general, plictisitoare. Si mai sunt, in general, facute la Hollywood. Ei vor gusta din plin campania LOWE. Dar tot ei vor intelege si de ce nu m-am oprit aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related