[Cuvinte compromise] Lavinia Petrariu: Să nu uităm că Marketing-ul și Managementul au împrumutat termeni folosiți în activitatea militară. În fond, activitatea de marketing presupune un război continuu cu concurenţii

[Cuvinte compromise] Lavinia Petrariu: Să nu uităm că Marketing-ul și Managementul au împrumutat termeni folosiți în activitatea militară. În fond, activitatea de marketing presupune un război continuu cu concurenţii

Lavinia Petrariu recunoaște: a fost mult timp o Grammar Nazi. Ba chiar și-a imaginat și o campanie, la un moment dat, cu un pix roșu care scrie și șterge. Între timp, chiar dacă greșelile de limbă au rămas la fel de enervante, a devenit mai tolerantă. Limba română e în continuă schimbare, în ritmul în care se transformă și realitatea din jur, și e ok să fie așa - cu romgleză, cuvinte inventate, manierisme de social media. Numai ramurile tehnologiei, în continuă și exponențială dezvoltare, au nevoie de un dicționar al lor. 

 O lume nouă are nevoie de cuvinte noi ca să se facă înțeleasă, chiar dacă analogiile se modelează de multe ori pe concepte consacrate  - mouse/șoarece, crop/recoltă, navigare, surfare pe Internet etc, spune Lavinia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related