BrandTailors pune Wiesana in lumina!

BrandTailors finalizeaza in februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana. Care este povestea din spatele acestui proces de schimbare care a durat mai mult de un an de zile?

Dupa achizitionarea Royal Brinkers in decembrie 2005, Orkla Foods Romania devine detinatoarea unui portofoliu de nu mai putin 6 marci de margarina. In contextul acestor schimbari majore si in lumina parteneriatului de lunga durata cu BrandTailors - care a insemnat colaborarea pentru rebranding-ul Ardealul si Tomi - noul proiect demareaza in aceeasi formula.

Fiind vorba despre un angajament de anvergura, care presupune in primul rand management de portofoliu, proiectul Wiesana a insemnat gandirea brandului in cadrul unei noi strategii de re-pozitionare care sa ajute crearea sinergiei portofoliului de marci de margarina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related