Media Insight, cu proiectul Wiesana, continua inovatia pe piata de media

Media Insight realizeaza pentru marca Wiesana un proiect special de sponsorizare: promotia "Arata-le iubirea ta", desfasurata in perioada martie - iunie 2006. Conceptul este construit in jurul asocierii cu telenovela romaneasca de succes "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV, si reprezinta un nou proiect de acest tip realizat de Media Insight pentru Wiesana (dupa succesul de anul trecut al proiectului de sponsorizare "Viata de vedeta", asociat cu imaginea Andreei Marin).

Ideea sponsorizarii s-a nascut o data cu lansarea telenovelei "Lacrimi de iubire", iar pachetul de sponsorizare Wiesana cuprinde momente de sponsor realizate cu personajele din telenovela si difuzate in cadrul acesteia. In ceea ce priveste promotia "Arata-le iubirea ta", campania de comunicare contine spoturi TV (difuzate pe 8 statii TV), presa, precum si materiale promotionale de raft.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related