CU GHEATA SAU FARA GHEATA?

Stai linistit pe plaja, te relaxezi, te bucuri de concediu. Deodata, o tanara draguta vine si iti ofera cu rafinament un cub de gheata. Ei bine, nu fi uimit, este sansa ta sa castigi premii surpriza. Caci cuburile de gheata, odata topite, vor descoperi un ravas pe care este scris premiul castigat: sticle de Coca-Cola light, ochelari de soare sau perne gonflabile pentru plaja.

Acesta este, pe scurt, mecanismul actiunii de sampling Coca-Cola light, intr-un concept original Lowe si Draft.

Pe perioada verii, plajele, terasele si falezele din Mamaia, Eforie Nord, Jupiter, Neptun si, desigur, Vama Veche vor fi "invadate" de promoterii Coca-Cola light. Consumatorii se vor bucura, pe langa gustul unic de Coca-Cola cu o calorie, si de premii speciale, oferite de Coca-Cola light.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related