Timisoreana- Quo vadis?

Eram cu prietenii in creierii muntilor, undeva prin Caras-Severin si nu aveam decat trei posibilitati sa ne udam gatul - apa din parau, lapte de vaca si bere Timisoreana pe terasa la Ticuta. Stateam toti inghesuiti la o masa de fier si la fiecare sticla ridicata, incepeam sa cantam "Cine-a pus carciuma-n drum". Pana la urma, era firesc, pentru ca atunci Timisoreana debutase cu o noua campanie si isi difuzase clipul de 145 de ori in doar doua saptamani.

Orientata aproape in exclusivitate pe audiovizual, noua campanie venea sa schimbe imaginea berii Timisoreana si sa renunte la cei trei prieteni din Irlanda, Cehia si Germania, care, vreme de un an, au tot plecat cu Timisoreana in bagaje. Conceptul creativ adoptat atunci miza pe faptul ca Timisoreana este o bere recunoscuta pana si de cei mai renumiti consumatori de bere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related