Noua campanie de imagine a marcii Golden Brau este semnata de Grey Worldwide Romania

Golden Brau "Alunga rutina din viata ta!" prin noua campanie de comunicare dezvoltata de agentia Grey Worldwide Romania. Campania de imagine cuprinde o serie de doua spoturi TV, care se vor derula in perioada Iulie - Decembrie, la principalele posturi de televiziune nationala.

Campania de imagine are ca obiectiv consolidarea legaturii emotionale dintre marca si consumatorii sai, precum si pozitionarea Golden Brau ca marca de bere care sparge monotonia fiecarei zile si te ajuta sa vezi partea plina a paharului. Noua campanie vine sa dramatizeze realitatile din lumea consumatorilor de bere care sunt transpunse creativ, cu un umor sec si savuros, in diverse ipostaze. Astfel, orice lucru care face parte din universul consumatorului de Golden Brau devine motiv de inspiratie care vine sa sparga acea rutina de la serviciu, de acasa, de pe strada, de oriunde.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Sectiune



Related