Noua campanie de imagine a marcii Golden Brau este semnata de Grey Worldwide Romania

Golden Brau "Alunga rutina din viata ta!" prin noua campanie de comunicare dezvoltata de agentia Grey Worldwide Romania. Campania de imagine cuprinde o serie de doua spoturi TV, care se vor derula in perioada Iulie - Decembrie, la principalele posturi de televiziune nationala.

Campania de imagine are ca obiectiv consolidarea legaturii emotionale dintre marca si consumatorii sai, precum si pozitionarea Golden Brau ca marca de bere care sparge monotonia fiecarei zile si te ajuta sa vezi partea plina a paharului. Noua campanie vine sa dramatizeze realitatile din lumea consumatorilor de bere care sunt transpunse creativ, cu un umor sec si savuros, in diverse ipostaze. Astfel, orice lucru care face parte din universul consumatorului de Golden Brau devine motiv de inspiratie care vine sa sparga acea rutina de la serviciu, de acasa, de pe strada, de oriunde.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related