Alina Tudose despre work-ul CohnandJansen JWT in 2011

Branduri din portofoliul CohnandJansen JWT active in 2011

Toate brandurile din portofoliul agentiei au fost active in 2011, de la clientii locali ca Aqua Carpatica, Mega Image, SMURD, pana la clienti multinationali ca Bayer, Bunge, Kraft, Nokia. Mult de munca, asteptam vacanta de iarna.

Tipuri de campanii desfasurate in 2011

Categoric, cele mai multe briefuri primite in agentie au fost promotii sau campanii tactice, este un lucru pe care il observam la piata in general. Am apreciat parca mai mult ca niciodata proiectele de brand, care propuneau o reimprospatare a brandului tinand cont de contextul social ori cultural sau promotiile care au la baza un mesaj de brand si sunt gandite sa-l sprijine si dupa campanie.

Media folosite in campanii

Ca si pana acum, putine schimbari notabile, TV la fel de mult, online parca mai mult ca anii trecuti, cu accent evident pe social media, comunicare interna. Observ insa o schimbare de mentalitate: de la cerintele clasice de media din briefuri la ganduri specifice depre consumul de media al unui anumit tip de target, devenim un pic mai sofisticati si mai curajosi in alegerea mediilor.

Premii castigate

In acest an am participat doar la Effie, unde am castigat doua premii pentru Aqua Carpatica si pentru SMURD.

Cerintele clientilor

Idei tari, care sa duca brandul mai departe, sa vanda mai mult si sa coste mai putin.

Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate

Ca peste tot, ma tem ca nu am avut nici o crestere  fata de anii trecuti.

Modificari in departamentul de creatie

Pentru noi a fost un an al reinventarii intr-o noua formula, in principal datorita fuziunii cu JWT. Schimbarea a ajuns si in departamentul de creatie care a crescut, am facut angajari, am avut multi interni, o parte din ei au ramas alaturi de noi si pentru anul urmator. In acest moment, in agentie avem o echipa proaspata din Republica Moldova, aflata in vizita de lucru pentru 2 saptamani.

O concluzie despre industrie in 2011

A fost un an contradictoriu: calup publicitar plicticos si uratel, campanii premiate la Effie destul de sarace creativ, insa primele premii importante la Cannes pentru Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related