Articole care fac referire la SMURD
„Cutia Bebelușului“ ajunge la 15.300 de mame și nou-născuți din aproape 1.300 de comunități dezavantajate
Florin Ghioca: Imaginile mele ajung la niște oameni care vor vedea poveștile triste din spatele lor și vor face ceva. Orice
[Regizor în 30 sec] Alex Coteț: Toate spoturile sunt plăcute în fața lui Dumnezeu, cât timp se încadrează în planul Său de Media
Prima campanie de informare și strângere de fonduri, pentru pregătirea Bucureștiului și locuitorilor pentru un viitor cutremur
Adi Hadean: Criza asta scoate brutarul din om. Pana la urma, gatitul ne ajuta sa ramanem sanatosi la cap
Fundația pentru SMURD, cu sprijinul LIDL România, achiziționează o unitate de terapie intensivă mobilă
Patru companii romanesti - Banca Transilvania, Mobexpert, Bitdefender si eMAG - lanseaza platforma Doneaza pentru linia intai. Acestea au donat impreuna 4 milioane de lei
Andrei Marinescu si lupta pentru realizarea 9112Pass: un sistem unic integrat, automatizat, de urgenta
Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards
[CSR-ul lui 2017] Angela Galeta, Fundatia Vodafone Romania: Tot mai multe companii aleg domeniile in care se implica in urma unor studii de piata, tinand cont de asteptarile si nevoile comunitatii
De la "Alege intelept!" la "Meriti sa fii surprins". Maria Parvuleasa, despre noua campanie de imagine Lidl
Lidl Romania - premiat pentru a doua oara in cadrul PR Daily’s 2015 Corporate Social Responsibility Awards
Lavinia si Daniel Petrariu, OnScreen: Nu suntem o agentie de publicitate. O spunem deschis – nu ne plac pitchurile
GMP lanseaza o premiera in comunicare: o campanie in cinci limbi pentru sustinerea orasului Tirgu Mures in cursa pentru Capitala Europeana a Culturii
Elena-Greta Apostol: Pe la 20 de ani vedeam publicitatea ca pe un compromis al artistilor mai fraieri. In 2015, o vad uneori chiar "mai arta" decat alte domenii
[CSR in Romania] Georgiana Tugearu (Lidl): De multe ori, le oferim posibilitatea clientilor nostri sa ne sustina campaniile si sa contribuie la rezolvarea problemelor sociale pe care noi le identificam
Despre oameni si hiene. De la meciul Mihaela Radulescu - comunitatea LGBT, la problema intolerantei in discursul public
Radu Jude: De ce sa ai copywriteri capabili, cind citiva papitoi imbracati misto pot sa scrie ceva pe hirtie intr-o limba romana aproximativa?
2.500 de locuitori din 7 judete educati cu privire la situatiile de urgenta in cadrul programului "Protejeaza-ti caminul, pregateste-ti comunitatea"
Marturii de la Unicornul Sef: "Nu vreau sa fim luati drept satanisti sau atei. Suntem oameni deschisi si radem de ceea ce e interzis sa se rada"
ING Asigurari de Viata isi mentine pozitia de lider in 2012 si obtine cu 6% mai multe asigurari incheiate
Adrian Cocan (BGS): Sunt convins ca nu exista marketing mai bun decat sa scoti bunica unui client de sub metri de zapada
Vodafone Romania in 2012: produse si servicii lansate, reamenajari de magazine, rezultatele proiectelor de CSR










![[HeroesOfTech] Cristina Hanganu: Nu cred în proiecte, cred în programe](https://media.iqads.ro/2020/03/dsc2460-cover-410.jpg)





















