Despre biscuitii care nu fac diferenta

Cu toate ca am rumegat o vreme reclama Ulpio, nici la ora la care scriu aceste randuri nu imi vine sa cred ca niste biscuiti pot dobandi valente sexuale. Dar iata ca se poate. Practic, de fiecare data cand vizionez spotul am impresia ca asist la reinventarea biscuitului. Produsul "cuminte", numai bun pentru o gustare rapida in timpul pauzei de masa s-a transformat intr-un "Axe" culinar al pustanilor. Sa fie bine, sa fie rau, timpul si vanzarile isi vor spune cuvantul. Dar pentru ca nu sunt rabdatoare din fire, nu pot sa nu-mi pun intrebarea: in toata aceasta poveste a tanarului care cucereste tanara/tinerele pentru ca are "gust" de Ulpio este vorba de intentia vadita de a oferi o noua utilitate produsului sau ne aflam in fata unei dramatizari mai "altfel" a beneficiului?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related