Whirlpool Romania lanseaza campania “Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt”

Whirlpool Romania lanseaza campania “Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt”

In luna martie Whirlpool Romania aduce in prim plan cel de-Al 6-lea Simt al femeilor, printr-o campanie care vorbeste despre experiente si emotii legate de femeile importante din vietile noastre: mama, sotia si bunica.

Campania isi propune sa ilustreze una dintre cele mai complexe tehnologii din industria electrocasnicelor, denumita Al 6-lea Simt, tehnologie proprie Whirlpool si sa exemplifice ideea care a stat la baza dezvoltarii acestui set de functii: electrocasnice care „intuiesc” ce are nevoie utilizatorul.

Actorii Marius Manole, Serban Pavlu si Rares Andrici rememoreaza cu drag momentele in care mama, sotia sau bunica i-au surprins prin intuitia lor feminina, in cadrul unor materiale video realizate in colaborare cu echipa Mindopoly.

Pentru executiile campaniei, disponibile doar in magazinele Flanco, – cartoline razuibile, afise si stickere pe produsele Whirlpool incluse in promovare – Whirlpool a apelat la ilustratoarea Keszeg Agnes, care semneaza vizualurile de campanie.

Personajul feminin care se regaseste in toate layout-urile este creat special pentru campanie si inspirat de zeita Whirlpool. Agnes a conceput si patru papusi din portelan si materiale pretioase, “Zeite Whirlpool”, obiecte de colectie ce vor fi oferite ca premiu in campania Flanco, alaturi de vouchere Al 6-lea Simt.

 

Spoturile campaniei “Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt”:

 

Tot in ideea zeitelor Whirlpool, care reprezinta femeia moderna ce reuseste sa “controleze” tehnologiile electrocasnicelor si sa rezolve repede si eficient treburile casnice, campania include si un parteneriat cu Fabulous Muses - Diana Enciu si Alina Tanasa.

 

"Whirlpool este un brand care s-a inspirat intotdeauna din intuitia feminina, tehnologiile Al 6-lea Simt fiind create pentru a simplifica activitatile casnice”, a declarat Mioara Bolozan (Director de Marketing Whirlpool Romania).

"Ne-am bucurat sa putem dezvolta o campanie de suflet, prin care am dorit sa propunem si altceva decat mecanisme de reduceri. Ne-am dorit sa celebram cu adevarat femeia in luna martie si suntem onorati ca am putut coopta actori si ilustratori de exceptie, care au inteles demersul nostru", a explicat Mioara Bolozan.


Mioara Bolozan (Director de Marketing Whirlpool Romania)

 

Campania “Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt” se deruleaza in perioada 3 martie – 30 martie 2016 in toate magazinele Flanco. Vor fi disponibile peste 100.000 de cartoline cu premii speciale si reduceri in valoare de 200 de lei, 300 de lei si 500 de lei pentru cei care fac cumparaturi in luna martie si aprilie.

 

Vizualul campaniei “Femeile au avut intotdeauna un Al 6-lea Simt”

 

Campania a fost conceputa de agentia Antonescu PR & Consulting.
Ilustratii: Keszeg Agnes
Productie video: Mindopoly
Scenariu: Ileana Raducanu
Sedinte foto: Fabulous Muses

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related