Salvati Copiii Romania lanseaza campania de redirectionare a 2% din impozitul pe venit catre copiii aflati in dificultate

Salvati Copiii Romania, organizatie neguvernamentala, ce desfasoara activitati in beneficiul copiilor, in special celor aflati in dificultate, lanseaza campania de informare si sensibilizare a opiniei publice cu privire la prevederea 2% din Codul Fiscal, prin intermediul careia orice contribuabil are acum libertatea de a decide ca acest procent din impozitul pe venit sa fie redirectionat in vederea imbunatatirii conditiilor sociale si de educatie ale copiilor, beneficiari ai programelor organizatiei.

Astfel, prin intermediul prevederii 2%, fara generarea unor costuri suplimentare, cetatenii pot contribui in mod direct la ameliorarea calitatii vietii copiilor institutionalizati, copiilor strazii care muncesc, copiilor afectati de HIV/SIDA, copiilor victime ale abuzului si traficului de fiinte umane, copiilor si tinerilor dependenti de droguri, copiilor refugiati si grupurilor minoritare. In Romania, conform ultimelor date statistici, rata saraciei in randul copiilor si tinerilor este mai mare decat valoarea medie inregistrata la nivelul intregii populatii: (25%), aproximativ 70 000 de copii fiind exploatati prin munca in loc sa mearga la scoala, violenta in familie si in mediul scolar inregistreaza valori alarmante de la an la an, incidenta HIV-SIDA asupra copiilor si tinerilor a crescut dramatic in ultimii trei ani, cresterea consumului de droguri in randul copiilor este ingrijoratoare, 6,3% din consumatorii de droguri din Romania fiind copii iar rata abandonului scolar a crescut la 1.5%, dublandu-se fata de valoarea inregistrata in 1995.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related