Armada Marketing semneaza campania pentru Salvati Copiii "Stop Luptei de Acasa"

Armada Marketing semneaza campania pentru Salvati Copiii "Stop Luptei de Acasa"

Armada Marketing a dezvoltat, alaturi de organizatia Salvati Copiii, campania de combatere a violentei domestice asupra copilului "Stop Luptei de Acasa", care isi propune sa lupte impotriva usurintei cu care romanii trateaza abuzul asupra copiilor prin diminuarea nivelului de acceptare sociala a acestui fenomen si incurajarea tehnicilor de educatie pozitiva, precizeaza un comunicat emis de agentie.

Finantatorul proiectului in cadrul caruia se desfasoara campania Salvati Copiii este IKEA Foundation.

Campania se deruleaza in perioada 2014-2016, avand in vedere obiectivele de tip strategic asumate (strategie sanatate mintala, strategie educatie parentala). Prima etapa de comunicare dureaza din septembrie pana spre finalul anului, urmand sa fie reluata in 2015 si 2016.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related