Articole care fac referire la The Coca-Cola Company
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii The Coca-Cola Company
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
WPP anunță o fuzionare strategică pe piața de advertising globală: Wunderman Thompson și VMLY&R devin VML
[Case Study] HTTPOOL-ESSENCEMEDIACOM > COCA-COLA X SNAPCHAT. Generația Z la un snap distanță de cel mai popular brand de băuturi răcoritoare
Coca-Cola lansează platforma globală de muzică "Coke Studio™" prin cea mai mare campanie de vară a brandului din ultimii ani
Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătățti afacerea, cariera și viața - Joey Reiman | Editura Amaltea, 2011
30 de ani de Coca-Cola în România. Iuliana Nedelcu: Povestea a început în 1991, la puțin timp după Revoluție, când Coca-Cola a venit să pună culoare în viitorul pe care românii începeau să și-l construiască
Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
5 motive să nu ratezi Conferința Globală IAA #Creativity4Better 2021, pe 27-28 Octombrie 2021 (virtual)
57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Daniela Bogdan, Dogan Media: Header Bidding n-ar trebui să lipsească din oferta niciunui editor. Este soluția ideală pentru a-și monetiza afișările eficient
Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019
[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate
[Marketer Profile] Nicoleta Eftimiu si cei 14 ani de marketing, domeniu in care trebuie sa-ti asumi "ca nu ai toate raspunsurile si ca poti gresi oricand"
Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
[Effie 2017] Campaniile castigatoare. McCann este AGENCY OF THE YEAR si Grand Effie 2017 se acorda campaniei J&B - “Blending Spirits” dezvoltata de P.P.D + The Hub Partners


















![[Weekend Watch List] Obsesia poveștii](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-55-2-cover-410.jpg)





![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Șocul, sexul și umorul](https://media.iqads.ro/2017/06/cover1-cover-8005-cover-410.jpg)
![[Case Study] GMP Advertising & Webstyler - Coca-Cola/ The Coca-Cola Company - "Coca-Cola Instacans"](https://media.iqads.ro/2017/07/pic-with-partial-range-cover-410.jpg)
















