O campanie in care animalele dragalase n-au nici un efect asupra consumatorului

O campanie in care animalele dragalase n-au nici un efect asupra consumatorului

"Cold meets Silence", adica animalele de la Polul Nord intalnesc rola de banda adeziva (cand spun "intalnesc" ma refer la faptul ca banda adeziva este lipita peste boturile lor) si, cumva, asta devine vizualul campaniei pentru aparatele de aer conditionat ATMA (Da, si eu credeam ca e o campanie a vreunui ONG). Ce sa zic, era sa cad de pe scaun. O idee la prima mana care, daca n-o sa declanseze un val de revolte din partea organizatiilor de protectie a animalelor sau n-o sa trezeasca dezgustul consumatorilor care iubesc animalele albe, pufoase si pe cale de disparitie, atunci n-o sa faca nimic. Dar sa argumentam:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Adrian Lupu
acum 7 ani
Parerea mea este ca dincolo de corectitudinea mesajului transmis aceste imagini nu sunt reale. Banda adeziva mai mult ca sigur a fost aplicata in Photoshop peste poze cu animale polare. Nu cred ca este o campanie care incurajeaza vreun tratament brutal asupra animalelor ci pur si simplu serveste ilustrarii unei metafore. Este adevarat ca este un pic cinica dar ar fi deplasat sa se sesizeze vreun ONG serios pe tema perceptiei de "imagine" a vreunor animale polare, cu atat mai mult cu cat cele in cauza nici macar n-au fost atinse.
Adrian Buzan
acum 7 ani
Adrian, nu stiu cat se referea Anca la corectitudinea mesajului, cat la mesajul prost implementat/directionat. Mesajul "Coold meets SILENCE" ar fi/este bun, dar de la felul in care s-au gandit sa-l prezinte si pana la "ne"-analiza vizuala este un esec total. Ma exact, un slogan destul de bine gandit sau o idee de slogan bine gandita de un copywriter dar prost aplicata de catre echipa de creativi, regizor si scenarist sau prea cenzurata de cei de la cost-control.


Related