Fara numar de la Gavrila&Asociatii pentru Olimpiadele Comunicarii.

Gavrila&Asociatii semneaza noua campanie de promovare a Olimpiadelor Comunicarii, sub bagheta magului Gratian. Campania dramatizeaza eternele dileme ale tinerilor care-si doresc sa intre in controvesatul domeniu al comunicarii: ,, Dupa un an de copywriting imi iau un BMW?", ,,Daca lucrez in advertising o sa fiu cool?", ,,Oare daca ajung mare PR-ista o sa pot sa intretin si eu un supermodel?". Raspunsul Gavrila&Asociatii la toate aceste intrebari este un calduros si raspicat ,,DA".

Exemplele sunt nenumarate iar doua dintre ele sunt ilustrate prin cele doua executii de print. Un personaj care se bucura de un tratament preferential in toate cluburile bucurestene, unde suporta zilnic avansurile nenumaratelor admiratoare, este Dan Popov, Account Planner la Gavrila&Asociatii. Celalalt exemplu care a facut victime printre cele mai ravnite modele masculine in cautare de femei cu bani si faima este Alexandra Lungeanu, PR Executive la Grupul 2.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related