
Articole care fac referire la PR Executive


Xiaomi România și Confident Communications au câștigat două trofee Silver la Romanian PR Award 2021 pentru campania Xiaomi, „Mi 11 – Movie Magic”

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Start in PR] Sabina Gealatu: Partea ”glam” într-adevăr există, dar nu e nici pe departe cea mai importantă](https://media.iqads.ro/2020/10/gcc3405-cover-410.jpg)
[Start in PR] Sabina Gealatu: Partea ”glam” într-adevăr există, dar nu e nici pe departe cea mai importantă
![[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile](https://media.iqads.ro/2020/06/thumbnail-103974609-610111426557133-3828000376800626552-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Robert Bajenaru: Nu poti face parte din industria asta daca nu intelegi toate generatiile

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”](https://media.iqads.ro/2019/10/andrei-uta-cover-410.jpg)
[U-Talks] Andrei Uță (B-Life Botanicals): “B-Life e un prim pas îndrăzneț spre viitorul categoriei de mixuri cu bere fără alcool”
![[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”](https://media.iqads.ro/2019/10/cristina-nitu-mic-cover-410.jpg)
[U-Talks] Cristina Nițu-Mic (Ciucaș): “Poiana Ciucaș devine realitate, inspirată de cele mai frumoase peisaje din natură”
![[Obsesii part-time] Corina Scutariu (Conan PR) și educația to go: Eu îi învățam gramatică sau probleme la geometrie, iar ei mă învățau ce înseamnă ”nu știu”](https://media.iqads.ro/2019/08/52997055-2421679117844568-8543686208063012864-n-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Corina Scutariu (Conan PR) și educația to go: Eu îi învățam gramatică sau probleme la geometrie, iar ei mă învățau ce înseamnă ”nu știu”
![[Obsesii part-time] Sabina Gealatu (Conan PR): Gătitul e mai mult decât plăcerea de-a mânca, trebuie să fie plăcerea de-a face](https://media.iqads.ro/2019/07/collage13-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Sabina Gealatu (Conan PR): Gătitul e mai mult decât plăcerea de-a mânca, trebuie să fie plăcerea de-a face

Beko anunță parteneriatul cu Alex Petricean, cheful anului 2018 și lansează noul cuptor echipat cu tehnologia CombiSteam

Noua colecție exclusivă Grundig Massimo Bottura, în premieră la ELLE DECORATION Romanian Design Awards

Ursus Breweries lansează B-LIFE Botanicals, o băutură răcoritoare și o inovație în categoria băuturilor fără alcool

Grundig a creat primul ghid video destinat designului interior, alături de Corvin Cristian și Ileana Răducanu

Chill total cu noul URSUS COOLER Red Orange. Primul mix de bere și limonadă cu suc de portocale roșii, fără alcool, din România

Pavel Bartoș prezintă cea mai nouă campanie semnată de METRO Cash & Carry România și Geometry Global România

Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”

Aproape 4.000 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte colectate în campania It`s OK to help them dream, dezvoltată de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City

Diversitatea ABSOLUT la Untold 2017, povestita de Andrei Florian (Leo Burnett Romania) si Catalina Turlan (Fantazia PR)

Premieră la nivel național: Caroli Foods Group lansează primul produs cu 100% ingrediente naturale: Cârnații Maestro de la Caroli
