Dominic Lyle, Ionel Naftanaila, Alin Popescu si Marius Sutu despre bune practici privind online behavioral advertising

Dominic Lyle, Ionel Naftanaila, Alin Popescu si Marius Sutu despre bune practici privind online behavioral advertising

In cadrul evenimentului “The Cookie Challenge”, care a avut loc pe 20 martie si care a fost organizat de IAB Romania si sustinut de UAPR, Dominic Lyle (Director General EACA), Ionel Naftanaila (OBA Project Manager IAB Europe), Alin Popescu (Managing Director, AvocatNet) si Marius Sutu (Project Manager Behavia, Goldbach Audience) au discutat despre avantajele folosirii publicitatii online targetate comportamental si cresterea notorietatii privind legislatia in vigoare.

OBA Framework este un document cadru dezvoltat prin colaborarea a mai multor asociatii din industria de publicitate online din Europa si prezinta o serie de bune practici si principii destinate cresterii transparentei cu privire la publicitatea online targetata comportamental si a optiunilor utilizatorilor web din cadrul UE/SEE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related