Articole care fac referire la EACA
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii EACA
UAPR avertizează: Organizarea deficitară a pitch-urilor provoacă pierderi semnificative agențiilor din România, estimate la peste jumătate de milion de euro anual
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România propune agențiilor să contribuie voluntar la Studiul European privind costul pitchurilor organizat la nivel european de EACA (Asociatia Eurpeana a Agentiilor de Comunicare)
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România prezintă rezultatele primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță organizarea primului studiu de satisfacție a angajaților din industria de comunicare
Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță începerea unei noi ediții a Studiului Salarial și de Beneficii în industria de publicitate din Romania
Laura Vingan: Agențiile se luptă cu o reputație în declin a publicității, iar acest lucru se face resimțit peste tot în Europa
Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul "Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media
Disconnect to Reconnect. UAPR lansează campania #BacktoOffice și anunță petrecerea #BacktoOfficeParty în data de 16 septembrie
IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură şi un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie
Un comunicat comun, global, al asociațiilor agențiilor de publicitate. Plata târzie nu este inteligentă. Este iresponsabilă
Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1
UAPR și-a desemnat Consiliul Director pentru următorii doi ani. Ștefan Iordache rămâne președinte al asociației
A fost lansată o nouă inițiativă pentru a îmbunătăți standardele de măsurare a vizibilității campaniilor digitale în Europa
De la catedră la jurizarea Effie. Mădălina Moraru (FJSC): Implicarea mediului academic în jurizare înseamnă diminuarea distanţei dintre viitorii și actualii publicitari
Industria europeana de publicitate are asteptari moderat-pozitive cu privire la dezvoltarea pietei in urmatoarea perioada
[Profi de advertising] Madalina Moraru: Ca profesor "de publicitate", ori ai succes, ori te prabuṣeṣti in prafuiala clasica. Nu prea exista optiuni intermediare
UAPR si-a desemnat Comitetul Director pentru urmatorii doi ani. Stefan Iordache este noul presedinte al organizatiei










































