4 spoturi dezvoltate si difuzate pro-bono pentru asociatia Ovidiu Rom

4 spoturi dezvoltate si difuzate pro-bono pentru asociatia Ovidiu Rom

Asociatia Ovidiu Rom a lansat al treilea sezon al campaniei de informare publica "Fiecare Copil in Gradinita" ce isi propune sa sublinieze necesitatea de a-i educa pe cei mici incepand cu varsta de 3 ani. In acest an campania se desfasoara in parteneriat cu Policy Center for Roma and Minorities, sub sloganul "Fiecare Copil in Gradinita este responsabilitatea fiecaruia dintre noi" si cuprinde 4 spoturi dezvoltate pro-bono si difuzate de de 23 de televiziuni si 6 posturi de radio.

[UPDATE] Spoturile au fost concepute de catre Oana Michael (Asociatia Ovidiu Rom), iar productia si plasarea lor a fost realizata pro-bono prin contributia urmatoarelor companii: Foarfek, Chainsaw, Zenith, Advice, Saatchi&Saatchi; si persoane: Dorel Melinte, Daniel Vrabioiu, Johannes Kruse, Elena Mocanita (fotografii) si Marcel Iures (voice-over).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related